  • Date: Wed, 14 Jun 2006 22:19:19 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie prawa własności przez sąd?!

    On 2006-06-14 19:48, a...@w...pl wrote:
    > Witam Serdecznie.
    > Chciałem przedstawić sprawe mojej koleżanki która jest z
    > rozpatrzona i nie wie gdzie się zwrócić o pomoc,gdzie zacząć i czy
    > w ogóle ma jakieś szanse na powrót do normalnego życia.
    > Zacznę od przedstawienie obecnego stanu własności
    > nieruchomości,mianowicie w dwu piętrowym domu koleżanka jest
    > właścicielką parteru i pierwszego piętra wspólnie z
    > siostrą,drugie piętro posiada jako wspólnotę majątkową z byłym
    > mężem.W dniu 26.10.2004 zakończyła się sprawa rozwodowa koleżanki
    > bez orzekania o winie, wszystko by było ok gdyby nie punkt 4
> [...]
    W sumie, bez wglądu w dokumenty nic nie można powiedzieć. Zwłaszcza, że
    jest duża szansa, że podział nie wygląda tak jak Ty to opisujesz:
    "kobieta ma na wyłączność parter i pierwsze piętro (razem z siostrą) a
    drugie piętro we wspólnocie z mężem". Mogę sobie coś takiego wyobrazić,
    ale spowodowanie takiego stanu wymagałoby straszliwej gimnastyki. Raczej
    podział pięter o którym piszesz wynikł z ustnej umowy współwłaścicieli a
    nie z przeprowadzonego podziału nieruchomości.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the