    From: "Maciek81" <N...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie praw autorskich do programu przez czasopismo
    Date: Tue, 29 Jul 2003 15:49:04 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "Romek" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bg5ejo$lcl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Wiec sprawa wyglda tak. Oni mogli rozpowszechnic ten program. I podawnie
    > przez kogos przepisów karnych ( kilka postow ponizej) jest niewlasciwe.

    Chyba nie bardzo rozumiesz prawo autorskie. Jeżeli rozpowszechniam
    nielegalnie mp3 np. Madonny to grozi mi tylko to, że kiedyś będę musiał
    zapłacić za każdy rozpowszechniony egzemplarz? W takim razie dystrybutorzy
    tacy jak Sony MP i Pomaton nie mieliby co robić na naszym rynku - utwory
    rozpowszechniałyby się same i wystarczyłoby wytoczyć piratowi proces cywilny
    (no bo przecież łamie tylko licencję z Twojego punktu widzenia), a artykuły
    dot. odpowiedzialności karnej w ustawie nie mają prawa bytu?