    From: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie praw autorskich do programu przez czasopismo
    Date: Mon, 28 Jul 2003 23:31:08 +0200

    wd wrote:

    >Ten program nie jest FREEWARE, ale zastanawiałem się nad tym, gdyby
    >zinterpretowali "przesyłam do celów testowych" jako "ten program jest
    >FREEWARE możecie go opisać i dołączyć do krążka" czy w jakiś inny dziwny
    >sposób to to co Pan napisał trochę mnie uspakaja, bo liczyłem na jakiegoś
    >emaila z ich strony zanim zdecydują się na jakiś krok.

    Nawet gdyby program był "freeware" to darmy tytuł licencji nie
    oznacza prawa do rozpowszechniania programu.

    Moim zdaniem nastąpiło naruszenie Twoich autorskich praw majątkowych (jeżeli
    je posiadasz). Konkretnie: Twój program został rozpowszechniony
    bez Twojej zgody - nie zawiera jej licencja, jak rozumiem nie wyraziłeś
    takiej zgody w formie innej umowy. W związku z tym pismo zrobiło to nie
    mając do tego prawa czyli w grę wchodzą teraz chyba Art. 79 i 116 PA.
    Tak czy inaczej, na Twoim miejscu zastanowiłabym się nad swoją stratą
    i wystąpiła z pisemnym żądaniem zadośćuczynienia (ew. korzystając z pomocy
    prawnika).

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów