    From: "GT!" <d...@S...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie praw autorskich do programu przez czasopismo
    Date: Mon, 28 Jul 2003 22:20:29 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@102-moc-4.acn.waw.pl

    > 3. Rozwiązanie Umowy Licencyjnej.
    > Niezależnie od jakichkolwiek innych uprawnień autor ma prawo do
    rozwiązania
    > niniejszej Umowy Licencyjnej w przypadku, gdy Licencjobiorca nie
    przestrzega
    > jej postanowień. W takim przypadku Licencjobiorca traci wszelkie prawa
    > wynikające z niniejszej Umowy Licencyjnej oraz zobowiązany jest zniszczyć
    > wszystkie kopie Oprogramowania.

    zniszczyc wszystkie wydane przez nich plytki :)) ta gazetka ma przerabane.

> [...]
    > bierze na siebie ryzyko wynikające ze skutków użytkowania lub
    niemożliwości
    > użytkowania Oprogramowania.
    > Autor zrzeka się i wyłącza wszelkie domniemane gwarancje odnośnie
    poprawnego
    > działania, tytułu prawnego lub przydatności Oprogramowania do konkretnego
    > celu. Autor nie gwarantuje, że Oprogramowanie lub związana z nim
    > Dokumentacja spełni wymagania Licencjobiorcy lub że Oprogramowanie i
    > Dokumentacja są bez uszkodzeń lub błędów lub że oprogramowanie będzie

    czyli mozesz sprzedac niedzialajacy program?

    > 6. Inne Postanowienia.
    > W przypadkach nie uregulowanych niniejszą Umową licencyjną mają
    zastosowanie
    > przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r.o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych (Dziennik Ustaw nr 24, pozycja 83).
    > Wszelkie spory dotyczące niniejszej Umowy Licencyjnej będą rozpatrywane
    > przez Sąd właściwy dla Autora.

    prawnikiem nie jestem ale wyglada na to, ze ta gazeta wisi Ci sporo kasy.
    mozesz sie z nimi dogadac ale podejzewam, ze tak latwo sie nie dadza i
    trzeba bedzie to sadownie zalatwic. bardzo dobrze, ze w samym programie
    umiesciles te umowe bo nie mogli by Cie oskarzyc o to ze dopisales ja
    pozniej nie informujac ich o tym.

    pozdro, GT!