  • Data: 2004-09-05 23:05:22
    Temat: Re: Naruszenie obowiązków przez pracodawcę ?
    Od: "megaraptor" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > lepiej zawiadom Państwową Inspekcję Pracy. Na pomoc prokuratury nie licz.
    > Umorzą ze względu na znikomą szkodliwość społeczną, a ty się ojeździsz na
    > przesłuchania. Szkoda czasu i nerwów.

    Nie pisałem, że chce podać pracodawcę do sądu. tylko, że chce rozwiązać
    umowę o pracę
    nie czekając trzy miesiące na zakończenie okresu wypowiedzenia. Dlatego
    mógłbym
    uznać w/w za naruszenie obowiązków pracodawcy wobec pracownika i rozwiazać
    umowę
    bez wypowiedzenia. Tylko czy mam ku temu podstawę ?

    Pzdr
    megaraptor