    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie nietykalności osobistej w pracy
    Date: Sun, 13 Feb 2005 18:45:50 +0100

    > osobistą.Teraz nasuwa się pytanie gdzie kończy się kontrola osobista?Ochrona
    > czasem żąda sciągnięcia spodni.Czy maja prawo?Żeby tego nie było mało

    Jesli to ma byc kontrola osobita, to po prostu powiedz "nie ma sprawy,
    ale zrobi to policja, czy mam zadzwonic po policje" ? A jesli firma
    bedzie sie burzyc ... to i tak zwolnic cie z tego powodu nie zwolnia, a
    proces w sadzie pracy i tak wygrasz .... to jest moje wlasne prywatne
    zdanie nie poparte praktyką ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow