  • Data: 2002-05-21 18:30:06
    Temat: Re: Narodowy Spis Powszechny i telefony z Policji
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arnold <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:002401c20047$1a44f500$bd0a63d9@ppp...
    > Opisze to co zaszlo:
    > Moja znajoma akurat wyszla z domu i podczas jej nieobecnosci przyszla
    osoba
    > spisujaca, <ciach> Przebieg wydarzen w nastepnych dniach bardzo zle
    wplynal na zdrowie obydwu
    > moich znajomych. Dwie rozne osoby spisujace dzwonily i przychodzily do
    > nich, zaczely sie dziac rzeczy dziwne, rosly podejrzenia ze jedna z osob
    > spisujacych jest nie prawdziwa. <ciach> Wszystko trwalo kilka tygodni,
    strata czasu, pieniedzy
    > na telefony do uciazliwych urzedasek w biurze spisowym, do tej pory nie
> [...]

    Zaraz... Kilka dni zanim sprawa otarła się o Policję, potem kilka tygodni
    "trwania" sytuacji z policją, telefonami i utratą zdowia... Obchód
    przedspisowy zaczął się 9 maja (wg mnie 12 dni temu)... Jakim cudem w tych
    12 dniach udało się tym spisywaczkom upchnąć "następne dni" i jeszcze "kilka
    tygodni" na dodatek ? ;-))

    Ktoś tu chyba przesadza :-)))

    Nota bene, również już zostałam spisana. Było całkiem miło, nikt mnie nie
    pytał o nic niewłaściwego i anwet próbowaliśmy wyswatać brata z
    rachmistrzynią ;-))

    Monika