  • 1. Data: 2002-05-20 21:45:48
    Temat: Narodowy Spis Powszechny i telefony z Policji
    Od: a...@p...pl (Arnold)

    Opisze to co zaszlo:
    Moja znajoma akurat wyszla z domu i podczas jej nieobecnosci przyszla osoba
    spisujaca, poniewaz nikogo nie zastala w domu zapukala do sasiadki i
    poprosila o kontakt telefoniczny z moja znajoma, sasiadka 80 letnia kobieta
    dala numer telefonu lecz nie do mojej znajomej lecz do jej matki ktora ma
    tekie same nazwisko lecz inne imie. Po prostu nie miala okularow na nosie i
    nie zuwazyla ze daje telefon do innej osoby i dzielnicy w Warszawie.
    Przebieg wydarzen w nastepnych dniach bardzo zle wplynal na zdrowie obydwu
    moich znajomych. Dwie rozne osoby spisujace dzwonily i przychodzily do
    nich, zaczely sie dziac rzeczy dziwne, rosly podejrzenia ze jedna z osob
    spisujacych jest nie prawdziwa. Klopot w tym ze osoba spisujaca gdy
    dzwonila nie spytala sie o imie tylko o nazwisko, to byl podstawowy blad tej
    osoby bo przeciez moze byc wiele osob o tym samym nazwisku lecz innym
    imieniu. Moje znajome zaczely podejrzewac obie osoby spisujace i przestaly
    sie z nimi umawiac.
    Wreszcie jedna z tych osob zawiadomila Policje ze grasuje jakas dzika osoba
    spisujaca. Oczywiscie dwie byly autentyczne,,,,,. Zaczely sie rozdzwaniac
    telefony z Policji, pytania, bole glowy, strach itp. Wreszcie moje dwie
    znajome zaczely analizowac sytuacje no i doszly do prostego rozwiazania
    zagadki i problemu. Wszystko trwalo kilka tygodni, strata czasu, pieniedzy
    na telefony do uciazliwych urzedasek w biurze spisowym, do tej pory nie
    uslyszelismy slowa -Przepraszamy-.
    Moje znajome teraz "walcza" o mozliwosc wypelnienia formularza w domu, nie
    maja zamiaru wpuszczac nikogo do domu, nie wierza tym miernie przeszkolonym
    "Osobom Spisujacym" bo one robia bledy,,,,,,.

    Arnold

  • 2. Data: 2002-05-21 11:40:46
    Temat: Re: Narodowy Spis Powszechny i telefony z Policji
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Arnold" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > maja zamiaru wpuszczac nikogo do domu, nie wierza tym miernie
    przeszkolonym
    > "Osobom Spisujacym" bo one robia bledy,,,,,,.

    Ty nie robisz?

    Leszek

  • 3. Data: 2002-05-21 15:16:39
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

> [...]
    > w domu, nie maja zamiaru wpuszczac nikogo do domu, nie wierza
    > tym miernie przeszkolonym "Osobom Spisujacym" bo one robia

    Dzisiaj była u mnie rachmistrzyni. Wszystko poszło szybko i gładko. Jakoś nie
    zauważyłem, żeby była "miernie przeszkolona".

  • 4. Data: 2002-05-21 18:04:58
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Alter Ego" <U...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:acdp7f$paf$1@katmai.magma-net.pl...

    > Dzisiaj była u mnie rachmistrzyni. Wszystko poszło szybko i gładko.
    Jakoś nie
    > zauważyłem, żeby była "miernie przeszkolona".

    Moim zdaniem przeciwnicy spisu to zakompleksieni i znerwicowani
    frustraci.Jestem już po spisie.Zadawno mi bardzo "osobiste"
    pytania.Czy pracuję? Czy mam jasną kuchnię itp.

    Leszek

  • 5. Data: 2002-05-21 18:30:06
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Arnold <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:002401c20047$1a44f500$bd0a63d9@ppp...
> [...]
    strata czasu, pieniedzy
    > na telefony do uciazliwych urzedasek w biurze spisowym, do tej pory nie

    Zaraz... Kilka dni zanim sprawa otarła się o Policję, potem kilka tygodni
    "trwania" sytuacji z policją, telefonami i utratą zdowia... Obchód
    przedspisowy zaczął się 9 maja (wg mnie 12 dni temu)... Jakim cudem w tych
    12 dniach udało się tym spisywaczkom upchnąć "następne dni" i jeszcze "kilka
    tygodni" na dodatek ? ;-))

    Ktoś tu chyba przesadza :-)))

    Nota bene, również już zostałam spisana. Było całkiem miło, nikt mnie nie
    pytał o nic niewłaściwego i anwet próbowaliśmy wyswatać brata z
    rachmistrzynią ;-))

    Monika

  • 6. Data: 2002-05-21 20:16:18
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy nie zechciałbyś zorganizować, przeprowadzić i opublikować wyników spisu,
    którego celem byłoby wykrycie istnienia oraz zliczenia osób, które obchodzi,
    co ty uważasz i sądzisz?

    Jarek GG 3177036

  • 7. Data: 2002-05-22 05:32:25
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "JarekT" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wyników spisu,
    > którego celem byłoby wykrycie istnienia oraz zliczenia osób, które

    Już to zrobiłem! Obchodzi to wszystkich z otwartym umysłem.A poza tym
    przypominam że jest to grupa DYSKUSYJNA gdzie można a nawet trzeba
    mieć różne zdania.

    Leszek

  • 8. Data: 2002-05-22 08:38:43
    Od: "TomekS" <t...@p...com>

    > Nota bene, również już zostałam spisana. Było całkiem miło, nikt mnie nie
    > pytał o nic niewłaściwego i anwet próbowaliśmy wyswatać brata z
    > rachmistrzynią ;-))

    A do mnie nikt nie przyszedł :-((
    Nie wiem - martwić się? Iść do biura spisowego? Nie dostałem żadnych
    informacji, ani żadnych telefonów, choć wiem, że moja matka podawała
    rachmistrzowi mój numer telefonu...

    co robić?

  • 9. Data: 2002-05-22 15:20:28
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Leszek" <l...@m...icpnet.pl>
    >Moim zdaniem przeciwnicy spisu to zakompleksieni i znerwicowani
    >frustraci.Jestem już po spisie.Zadawno mi bardzo "osobiste"
    >pytania.Czy pracuję? Czy mam jasną kuchnię itp.
    Sugerujesz, że dlatego wszyscy powinni być jego zwolennikami ?

  • 10. Data: 2002-05-22 16:07:06
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Plonk" <...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

[...]

    Nie! Ale wszyscy powinni umieć pisać na grupie.Ty nie umiesz.(HTML)

    Leszek