eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNarodowy Spis Powszechny a zycie a informacje z poprzedniego spisu › Re: Narodowy Spis Powszechny a zycie a informacje z poprzedniego spisu
    From: "preon" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narodowy Spis Powszechny a zycie a informacje z poprzedniego spisu
    Date: Fri, 10 May 2002 15:48:08 +0200

    Użytkownik "PaweŁ N" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:CFN37386628033588@news.pwr.wroc.pl...
    On Fri, 10 May 2002 14:58:07 +0200 "preon" <p...@g...pl> wrote:

    > spisu
    > Jeżeli nie to równie dobrze mogę nie otwierać drzwi.
    > I z żadnym rachmistrzem nie gadać.

    >Jeżeli uda Pan skutecznie że mieszkanie jest puste, to tak , jest bezsilny.
    >Ale rachmistrz ma w takim wypadku obowiązek kilkukrotnego sprawdzenia
    >mieszkania o różnych porach. Oznacza to że Musiał by Pan siedzieć cicho jak
    >mysz pod miotłom w okresie 21-V do 8-VI i nie otwierać nikomu, bo może za
    >winklem czai się rachmistrz.

    A niech się czai !!
    A do mieszkania nie muszę nikogo wpuszczać bez sądowego nakazu.
    Nawet Policji.

    Opcja 1.

    Będę siedział w domu - jak ktoś zapuka do drzwi to otworzę i spytam się kto
    on jest.
    Jeżeli rachmistrz to uprzejmie wyjaśnię, że nikogo nie ma w domu.
    A policja przecież nie wywali (raczej, bo oficjalnie mogą !! ) drzwi bez
    nakazu sądowego.
    Może stać i czekać pod drzwiami razem z polcjantem. Powodzenia.
    Jak będę wychodził z domu to powiem, że bardzo, ale to bardzo się spieszę
    np. do pracy (w końcu nie byliśmy umówieni !!).
    Na pytanie kiedy będę mógł się spotkać zeznam, że wyjeżdżam po pracy na
    wczasy. Wracam 10 czerwca.

    Co Pan na to ?

    Opcja 2

    Będę siedział w domu - jak ktoś zapuka do drzwi to otworzę i spytam się kto
    on jest.
    Jeżeli rachmistrz to uprzejmie wyjaśnię, że właśnie pracuję (prowadzę
    działalność gospodarczą) i jestem zajęty.
    Na pytanie kiedy będę mógł się spotkać zeznam, że czasy są ciężkie i pracuję
    24h na dobę zasypiając przed monitorem.

    Co Pan na to ?

    Opcja 3

    Mam ustawowy obowiązek odpowiadania na pytania, ale nie mam obowiązku mieć
    czasu dla rachmistrza.
    Więc można powiedzieć : "Bardzo chętnie odpowiem na wszystkie Pana pytania
    / na każde Pana pytanie, ale ma Pan na to 10^-9 s".

    Co Pan na to ?

    Opcja 4

    Mam ustawowy obowiązek odpowiadania na pytania, ale nie mam obowiązku tych
    pytań słyszeć/widzieć.
    Więc wrzeszczę : "Nie słyszyszę Pana !!. Co Pan mówi ? !! Proszę głośniej
    !!".

    I jeszcze pytania :
    1. czy kara grozi również za nieprzybycie w umówionym terminie na spotkanie
    z rachmistrzem ?
    2. kto ustala wysokość kary (jakiś urzędnik czy sąd) ?

    Pozdrawiam
    preon