  • 1. Data: 2005-10-10 12:34:46
    Temat: Naprawa gwarancyjna
    Od: "Tomasz Maleski" <m...@w...pl>

    Witam,
    Mam następujący problem:
    kupiłem telefon komórkowy, który popsuł się w trakcie gwarancji. Telefon
    oddałem do naprawy w autoryzowanym serwisie. Po ok tygodniu poinformowano
    mnie, że uszkodzeniu uległa płyta główna. Poinformowano mnie również, że
    sprowadzenie nowej płyty głównej potrwa ok 2 miesiące. W zwiazku z tym moje
    pytanie, czy naprawa telefonu na gwarancji może trwać 2 miesiące, jeśli nie
    to ile powinna trwać naprawa gwarancyjna.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Tomasz Maleski

  • 2. Data: 2005-10-10 12:53:20
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna
    Od: Snoopy <g...@l...pl>

    Tomasz Maleski napisał(a):
    > W zwiazku z tym moje
    > pytanie, czy naprawa telefonu na gwarancji może trwać 2 miesiące, jeśli nie
    > to ile powinna trwać naprawa gwarancyjna.

    W karcie gwarancyjnej znajdziesz te informacje... Jesli ich nie ma, z
    tego co pamietam w prawie jest, ze naprawa powinna nastapic w 'terminie
    odpowiednim'... czyli nie wiadomo kiedy. Nastepnym razem skorzystaj z
    niezgodnosci towaru z umowa, tam jest 14 dni u sprzedawcy a nie producenta.

    Nie jestem prawnikiem, z wlasnych doswiadczen wiem.

    --
    Grzesiek --> www.oldtimerfiat.club.prv.pl <--
    GG: 458449 ----> www.funnyfox.org <----

  • 3. Data: 2005-10-10 15:13:20
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

> [...]
    > moje pytanie, czy naprawa telefonu na gwarancji może trwać 2 miesiące,
    > jeśli nie to ile powinna trwać naprawa gwarancyjna.

    To jest nauczka, zeby nie korzystac z reklamacji ale z niezgodnosci towaru z
    umowa.

  • 4. Data: 2005-10-10 16:03:38
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Nastepnym razem skorzystaj z
    > niezgodnosci towaru z umowa, tam jest 14 dni u sprzedawcy a nie producenta.

    A co to ma zmienić?
    Przy niezgodności towaru z umową sprzedawca ma 14 dni na wydanie decyzji.
    Naprawa moze trwać dłużej. Jeżeli jest to uzasadnione to nawet i dwa miesiące.

    Góral

  • 5. Data: 2005-10-10 16:19:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Góral napisał(a):
    > A co to ma zmienić?

    przynajmniej będzie mógł coś zrobić (odstąpić od umowy) gdy załatwienie
    reklamacji będzie sie przedłużać

    > Przy niezgodności towaru z umową sprzedawca ma 14 dni na wydanie decyzji.

    ma do 14 dni, a nie 14 dni

    > Naprawa moze trwać dłużej. Jeżeli jest to uzasadnione to nawet i dwa miesiące.

    a czasem krócej niż 14 dni

    KG

  • 6. Data: 2005-10-10 16:24:29
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > przynajmniej będzie mógł coś zrobić (odstąpić od umowy) gdy załatwienie
    > reklamacji będzie sie przedłużać
    Gwarancja nie może ograniczać praw zakreślonych ustawą.

    > ma do 14 dni, a nie 14 dni

    Zdanie rozpoczyna się od dużej litery a kończy kropką. W zdaniu brakuje
    podmiotu.

    > a czasem krócej niż 14 dni

    Nie rozpoczyna się zdania od "a".

    Góral

  • 7. Data: 2005-10-10 16:39:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Góral napisał(a):

    > Gwarancja nie może ograniczać praw zakreślonych ustawą.

    a jaki ma to związek?

    > Zdanie rozpoczyna się od dużej litery a kończy kropką. W zdaniu brakuje
    > podmiotu.

    na pewno?

    > Nie rozpoczyna się zdania od "a".

    jeszcze coś?

    KG

  • 8. Data: 2005-10-10 20:23:13
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    > To jest nauczka, zeby nie korzystac z reklamacji ale z niezgodnosci towaru
    > z umowa.
    Nic by to nie dalo, bo sklep w ciagu 14 dni dlby odpowiedz ze naprawi
    sprzet, i nadal mogloby to trwac 2 miesiace jesli tyle serwis musialby
    czekac na czesc

  • 9. Data: 2005-10-11 22:16:37
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Nic by to nie dalo, bo sklep w ciagu 14 dni dlby odpowiedz ze naprawi
    > sprzet, i nadal mogloby to trwac 2 miesiace jesli tyle serwis musialby
    > czekac na czesc

    Sklep nie moze naprawiac sprzetu, jesli reklamujesz go z tytulu niezgodnosci
    towaru z umowa. Moze wymienic produkt na nowy lub zwrocic pieniadze. Ma na
    to 2 tygodnie. A potem - sad i pewna wygrana. Klienta.

  • 10. Data: 2005-10-11 22:35:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dihdk2$o13$1@inews.gazeta.pl>, Yawn wrote:
    > Sklep nie moze naprawiac sprzetu, jesli reklamujesz go z tytulu niezgodnosci
    > towaru z umowa. Moze wymienic produkt na nowy lub zwrocic pieniadze. Ma na
    > to 2 tygodnie. A potem - sad i pewna wygrana. Klienta.

    Może naprawiać jak najbardziej o czym wyraźnie mówi art.8. u.1.

    --
    Marcin