    From: " 666" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napisałem remake starej gry - co z prawami autorskimi?
    Date: Sun, 6 Nov 2005 11:14:58 +0100

    Tak przy okazji - General Motors bardzo się swoją rolą przejął i szybko uczył:

    3. Od czasu do czasu auto stawałoby bez powodu na drodze; należałoby uznać to za
    normalne, zapalić ponownie silnik i
    kontynuować jazdę.

    Dokładnie jak w moim, przyczyna sa oczywiscie... komputery :-)

    5. Tylko jedna osoba byłaby uprawniona do korzystania z auta, chyba że kupiłoby się
    wersję Auto 98 lub AutoNT, ale
    wówczas należałoby dokupić większą liczbę siedzeń.

    To załatwił za mnie ubezpieczyciel..

    6. Macintosh wyprodukowałby wprawdzie pięciokrotnie szybszy, dwukrotnie łatwiejszy w
    obsłudze i niezawodny samochód, ale
    mogący jeździć tylko po pięciu procentach dróg.

    Dokładnie jak w Polsce ;-))

    7. Wskaźnik temperatury oleju, wody i lampka kontrolna alternatora zastąpione byłyby
    jednym wskaźnikiem -"ogólne
    zepsucie się samochodu".

    GM nazywa to zgrabnie 'CHECK ALARM', usunięcie napisu mozliwe jedynie w autoryzowanej
    przez General Motors ASO ;-))

    8. Nowe siedzenia zmuszałyby każdego do posiadania tyłka tego samego rozmiaru.

    Dokładnie :-)

    10. Od czasu do czasu, bez powodu, samochód zamknąłby się i dałby się otworzyć tylko
    przez jednoczesne pociągnięcie za
    klamkę, przekręcenie kluczyka i przytrzymanie anteny radiowej.

    O, zupełnie jak mój, z tą różnicą, że się nawet wtedy nie otwiera ;-))

    12. Za kazdym razem, kiedy GM zaprezentowały nowy model, kupujący samochody musieliby
    uczyć się wszystkiego od początku,
    gdyż nic nie działałoby tak jak dotychczas.

    Zdecydowanie! Przykładowe osiagnięcie GM to otwieranie szyby jedynie przyciskiem przy
    gałce zmiany biegów...

    13. Aby wyłączyć silnik należałoby nacisnąć przycisk "Start".

    Zupełnie, jak w samochodzie, gdzie włączyć silnik można jedynie przesuwając wajchę do
    pozycji 'Parkuj' ;-))
    JaC (doswiadczony przez produkt GM ;))