    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Date: Sun, 08 Oct 2006 14:45:09 +0200
    <efrnka$g8s$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.tgs50xht5o25xk@unknown>
    <efrq3d$c9c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <n...@n...lechistan.com> <efs1kv$jbc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <t...@n...lechistan.com> <efsaf2$9qg$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <g...@n...lechistan.com>
    <efu0f4$db4$4@atlantis.news.tpi.pl> <1...@h...pt>
    <efupum$5gi$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl>
    <4...@g...pl> <Pine.WNT.4.64.0610072323360.940@athlon64>
    <4...@g...pl> <op.tg3ijwrna2iefb@sempron>
    <4...@g...pl>

    Dnia 08-10-2006 o 13:34:37 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Musiałby wymienić listę osób uprawnionych... A to wtewdy nie za dobrze.
    > To tak jakby musiał wymienić osoby uprawnione do kierowania pojazdem,
    > al;bo do przeprowadzania operacji chirurgicznyhc. Mysle, ze ten zapis
    > jest wystarczajacy - bo przez default dana osoba nie jest uprawniona.
    > Bedzie uprawniona okazujac... uprawnienia :)

    > To oczywiste - ta osoba, ktora moze przedstawic takie uprawnienia.

    A skad te uprawnienia wezmie? I do czego ma byc uprawniona ta osoba? Bo ja
    to widze tak, ze osoba uprawniona do kierowania wozkiem widlowym jest,
    ogolnie rzecz ujmujac, osoba uprawniona (do czego to inna sprawa). I jesli
    ona pozwoli mi uzyskac program komputerowy to juz nie podlegam pod
    paragraf? To jest taki malutki detal do dopieszczenia bo i tak wiadomo o
    co chodzi.

    Jeszcze jeden detal ... co mozna rozumiec pod pojeciem 'uzyskiwac
    program'. Chodzi o skompilowanie zrodla i uzyskanie pliku wyjsciowego w
    postaci programu? Moze 'wszedl w posiadanie' to lepsze sformulowanie w tym
    miejscu.

    --
    Z racji calkowitego upadku symbolu polskiego polityka -
    http://www.nop.org.pl/ - moze nie zawsze maja racje ... ale przynajmniej