    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Date: Tue, 03 Oct 2006 23:54:40 +0200

    Andrzej Lawa wrote:

    > W którym miejscu instalator mówi, ile i komu trzeba zapłacić? Albo że
    > dana kopia jest nielegalna?

    Prosze cie...

    > Mowa była tylko o ściąganiu plików. Łamanie zabezpieczeń to coś zupełnie
    > innego.

    Tylko ze jedno z drugim idzie w parze... Czest... Bardzo czesto... A do
    tego jesli chodzi o soft - to posiadanie pitara t juz jest wykroczenie.
    Nie musi to byc nawet pirat zainstalowany...

    > W miejscu pobytu osoby udostępniającej program/film/muzykę może to być
    > całkowicie legalne.

    No to przeciez nie chinska policja do ciebie przyjdzie tylko nasz,
    polska. Za to co w PL jest nielegalne.

    > No, raz kupiłem - za 200zł od podejrzanego typa... Miało to miejsce w
    > TESCO... Nawet rachunek dostałem. I co mi zrobisz?

    Bosh, ty to jak PiS - odwracasz bBeger ogonem...

    A ja potrafire poznac rower kradziony od roweru kupowanego w Tesco - i
    co mi zrobisz?

    > Czytaj uważniej, to może zrozumiesz - póki co mocno przekręcasz moje
    > wypowiedzi.

    Poki co to odnosze wrazenie, ze chcialbys zalegalizowania pirackiego
    softu, poniważ-bo-tak-ci-wygodniej ;)