  • Data: 2006-10-03 12:14:42
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Garvey wrote:

    > dosc ciezko chyba utworzyc plik o identycznym hashu (ale pewnie jest to
    > mozliwe)

    Oczywiście - niektóre firmy specjalnie "podrabiają" takie pliki i
    wystawiają na swoich serwerach p2p. Dlatego np. "osiołek" automatycznie
    rozprowadza listę takich serwerów, żeby się z nimi nie łączyć ;)

    > jezeli nie korzysta z linkow na stronach producentow, tylko sam szuka w
    > sieci to tak czasem niestety bywa

    Popraw mnie, jeśli się mylę, ale te "linki" to zdaje się właśnie suma
    kontrolna (hash).

    > nazwa uzytkownika, nazwa i wersja uzywanego programu i kilka tego typu
    > parametrow

    A, nazwa użytkownika ustawiona w programie... To może być cokolwiek :)

    mldonkey ustawia losowo...