  • 71. Data: 2011-01-11 17:01:51
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    news:slrniip2v1.2d6u.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > No to sprawdz w wikipedii... albo tu: http://www.hanson.pl/2008/02/10/

    Ja o chlebie, ty o niebie. ja nie mowie o tym, co mozesz sobie wyczytac,
    tylko o tym, co jest w rzeczywistosci. Jedno z drugim nie ma NIC wspolego.
    Co do roznic miedzy slowem pisanym a rzeczywistoscia mam nawet kilka
    wlasnych doswiadczen. O ktorych nie chce mi sie juz pisac,
    bo prawnika (mam na mysli ciebie) nic nie przekona do przyznania sie do
    mania prawa w dupie :)
    Co mnie osobiscie nie dziwi. w koncu jakis ciec nie bedzie ci tu mieszal,
    nie?
    Acha. Co do tych moich doswiadczen. Nie. Nie jestem "niesl;usznie skazanym
    przestepca, ktory wylewa swoje zale).

  • 72. Data: 2011-01-11 17:05:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

    > Normalnie rece opadaja. Mam wrazenie, ze mam do czynienia z sedzia, i to
    > takim co od wojny jeszcze nie wyszedl z lasu.

    Mylisz sie. Hint: Sprawdz tytul grupy. Przemysl. Mysle, ze lepiej bys
    sie czul na jakims forum faktu albo cos kolo tego ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 73. Data: 2011-01-11 18:15:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin scream

    > Powtarzam - kontratyp.

    Zacytuj ów kontratyp.

    > Jeśli nie rozróżniasz omawianej sytuacji od jazdy
    > na jakąś interwencję to już nie moja wina.

    Akurat podczas jazdy na interwencje łamanie przepisów pojazdem
    nieuprzywilejowanym mogłoby być uzasadnione -- gdy liczyłby się czas i
    zachodziłaby obawa spłoszenia przestępców. W przypadku WR nie jest, bo
    policjant popełnia więcej wykroczeń niż ten, którego ściga.

  • 74. Data: 2011-01-11 18:59:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/11/2011 2:34 AM, to wrote:
    > begin witek

    > Co do tego są akurat bardzo konkretne przepisy.

    no dokładnie
    do jazdy samochodem cywilnym na sluzbie tez.

  • 75. Data: 2011-01-11 19:01:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/11/2011 6:23 AM, Ajgor wrote:
    > No wiec kolejne pytanie - dlaczego nikt sie tym nie zajmie na powaznie?
    > Dlaczego nikt tego nie naglosni? Nie zrobi szumu?

    bo nie podnosi oglądalności programu. a jaworowicz ma juz grafik
    wypełniony na przyszly rok.

  • 76. Data: 2011-01-11 19:02:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/11/2011 7:09 AM, januszek wrote:
    > Ajgor napisa?(a):

    > Rozumiem, że podasz teraz przykład kiedy przedstawiciel władzy
    > bezprawnie zastrzelił jakiegoś gościa? ;)
    >
    > j.

    akurat tutaj to by sie pare przykładów znalazło.

  • 77. Data: 2011-01-11 19:07:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/11/2011 7:47 AM, Ajgor wrote:
    > I to jest chyba najlepsze podsumowanie całej tej TFU za przeproszeniem
    > "demokracji",
    > w jakiej żyjemy. Najlepsze, z jakim sie zetknalem.

    sama demokracja wynika z kultury danego narodu.
    Dlatego demokracji w azji czy na bliskim wschodzi nie bedzie nigdy bo to
    nie jest czescią ich kultury.
    Ludy słowiańskie też sie do demokracji nie nadają i niestety nic na to
    nie poradzimy.

    to tak jakby latajace ptaszyska uparly sie, ze ludzie jak dobrze
    pomachają rekami bedą latać i uparcie starały sie to nam wcisnąć na siłę.

    Polska do demokracji sie nie nadaje. Koniec kropka.

  • 78. Data: 2011-01-11 20:58:24
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-11 17:52, Użytkownik januszek napisał:

    > Cokolwiek chciales powiedziec - nie wyszlo ;P

    Z mi zżarło z początku zdania.
    A to że napisałem "oficjalnie" wcale nie sugeruje tego co napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2011-01-11 23:35:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 08:41:37 +0100, Misiek napisał(a):
    /..../
    > a nie sa oni "w trakcie wykonywania czynnosci sluzbowych" tak przez
    > przypadek?
    > Teraz strzelam. Byc moze pudlo hehehe

    Jakby byli to by wyli.
    Po to są koguty i syreny, dopóki poselstwo nie wprowadzi jakiś
    zdegenerowanych zmian w prawie.

  • 80. Data: 2011-01-12 05:15:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Z mi zżarło z początku zdania.

    Z jak zajadłość?

    > A to że napisałem "oficjalnie" wcale nie sugeruje tego co napisałeś.

    O, już lepiej - mam na myśli, że próba wyjaśnienia tego co miałeś na
    myśli zamiast ataku personalnego to bardzo duży postęp w dyskusji. Co
    więc konkretnie miałeś na myśli piszać "oficjalnie"?

    j.