  • 51. Data: 2011-01-11 13:47:03
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > Bo kilka lat temu jeden ze znanych polityków przyznał że po wygranych
    > wyborach następuje pośpieszne rabowanie jak w kraju podbitym.
    > Pośpiech wynika z faktu że rabowany na chama motłoch za cztery lata
    > zagłosuje na innych. Nikt się obywatelami kraju podbitego nie
    > przejmuje, przynajmniej do czasu kiedy do najeźdźców nie zaczną
    > strzelać. By nie strzelali pilnuje dozorca dający uznaniowo
    > pozwolenia na broń tylko najeźdźcy i grupie z nim mocno związanej
    > oraz znajomym i przyjaciołom królika. :(

    I to jest chyba najlepsze podsumowanie całej tej TFU za przeproszeniem
    "demokracji",
    w jakiej żyjemy. Najlepsze, z jakim sie zetknalem.

  • 52. Data: 2011-01-11 13:48:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ajgor

    > No i co z tego? Przepisy - nawet najkonkretniejsze - s? dobre tylko
    > wtedy, kiedy sa przestrzegane.
    > Ilu znasz przedstawicieli jakiejkolwiek wladzy, ktorzy przestrzegaja
    > jakichkolwiek przepisow?

    Ale co do ma do rzeczy? Ogarniasz o czym dyskutujesz? ;-)

  • 53. Data: 2011-01-11 13:51:10
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > A ja mogę ?
    > Policjanci którzy napadli na nastolatków i zastrzelili jednego.
    > Oficjalnie chcieli zatrzymać gangsterów tylko nie wiedzieli jak ci
    > wyglądają, jakim samochodem przyjadą a atakując dzieciaki nie zadbali
    > aby ich poinformować że są policją a nie zwykłymi bandziorami chcącymi
    > im zabrać drogie auto ojca jednego z nich.

    Jakis czas temu (bedzie dobre pare lat) w miejscowosci, w ktorej mieszkalem
    wtedy (niewielkiej) pijany policjant przejechal samochodem
    starsza kobiete, ktora akurat przechodzila przez jezdnie (na pasach). Byla
    sprawa, w ktorej sad orzekl, ze kobieta byla winna, i gliniarzowi nic sie
    nie stalo.
    O sprawie nie bylo slowa w zadnych mediach. Ale w naszej miejscowosci prawie
    wszyscy sie znali. I wszyscy dokladnie wiedzieli, jak to sie skonczylo.
    Oczywiscie zaraz tu jakis nawiedzony za przeproszeniem prawnik napisze, ze
    "nie wiesz, jak bylo na prawde. A moze to ona byla pijana?" Itd :)
    Takie sa wlasnie metody zwalania winy na biednego uczciwego obywatela.

  • 54. Data: 2011-01-11 13:53:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ajgor

    > No wiec kolejne pytanie - dlaczego nikt sie tym nie zajmie na powaznie?
    > Dlaczego nikt tego nie naglosni? Nie zrobi szumu?

    Bo temu kto może coś z tym zrobić to się nie opłaca? Zresztą po co coś
    robić, skoro ludziom to nie przeszkadza, przykłady masz w tym wątku.

    Policja, także drogowa, jest potrzebna, ale powinna działać ściśle w
    ramach prawa, a nie robić co jej się podoba i tłumaczyć się jakimiś
    "kontratypami".

  • 55. Data: 2011-01-11 13:55:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RadoslawF

> [...]
    > aby ich poinformować że są policją a nie zwykłymi bandziorami chcącymi
    > im zabrać drogie auto ojca jednego z nich.

    Ciekawe czy tutaj też się tłumaczyli "kontratypem".

  • 56. Data: 2011-01-11 14:02:57
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Bo temu kto może coś z tym zrobić to się nie opłaca? Zresztą po co coś
    > robić, skoro ludziom to nie przeszkadza, przykłady masz w tym wątku.

    Ależ ludziom to PRZESZKADZA. Pracuje w zakladzie, gdzie jest MASA ludzi. na
    co dzien o takich rzeczach rozmawiamy.
    Ale co moga zrobic? Jedyne, co moze pomoc, to jest rewolucja. Pourywanie
    lbow tym wszystkim bandytom.
    Bo jak inaczej? Tylko na to trzeba miec moc. A obecnie cala moc jest wlasnie
    w rekach tych bandytow.

    > Policja, także drogowa, jest potrzebna, ale powinna działać ściśle w
    > ramach prawa, a nie robić co jej się podoba i tłumaczyć się jakimiś
    > "kontratypami".

    Oczywiscie ze tak. Ale uczciwa policja (a takze sady itp) to tylko utopia.
    Kazda wladza deprawuje.

  • 57. Data: 2011-01-11 14:18:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

    > Ja nie jestem z tych kregów. Nie znam ich ciemnych spraw.

    To dlaczego wypowiadasz sie tonem eksperta?

    > (Ale sam przyznasz, ?e na przyk?ad "przypadkowe" samobójstwa zabójców
    > Olewnika s? co najmniej dziwne :) )

    Nic nie wiem o tej sprawie po za tym co serwuja media wiec nie mam o tej
    sprawie nic do powiedzenia.

    > Po prostu chyba nikt w tym kraju nie wierzy w uczciwo?ae jakiegokolwiek
    > przedstawiciela w?adzy.

    Wydaje mi sie, ze sprawy wiary nalezy pozostawic kosciolom.

    > I przedstawiciele w?adzy sami s? temu winni.
    > Uczciwy by sie w tych kregach nie utrzyma?, bo nikt tam z uczciwym nie
    > bedzie gada?.

    Jak Kali byc wladza to dobrze ale jak Kali nie byc wladza to zle? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 58. Data: 2011-01-11 14:19:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

> [...]
    > aby ich poinformować że są policją a nie zwykłymi bandziorami chcącymi
    > im zabrać drogie auto ojca jednego z nich.

    Napisales "oficjalnie" co sugeruje, ze masz jakies informacje sugerujace
    ze cala ta sytuacja byla celowym atakiem na tych konretnych nastolatkow?

    j.

  • 59. Data: 2011-01-11 14:20:57
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-11 15:19, Użytkownik januszek napisał:

    > Napisales "oficjalnie" co sugeruje, ze masz jakies informacje sugerujace
    > ze cala ta sytuacja byla celowym atakiem na tych konretnych nastolatkow?

    Logiki miałeś pałę lub nie miałeś jej wcale.

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2011-01-11 14:23:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

> [...]
    > sprawa, w ktorej sad orzekl, ze kobieta byla winna, i gliniarzowi nic sie

    Jak to fatwo napisac, ze gdzies, ktos, kiedys, cos, kogos. I zadnych
    konkretow. Skoro to wszystko prawda to dlaczego nie napiszesz otwarcie,
    z podaniem miejscowosci i nazwiskiem funkcjonariusza? Zebysmy sie dobrze
    zrozumieli - nie zarzucam Ci pisania nieprawdy - tylko wskazuje
    calkowity brak konkretow przez co to co piszesz ma wage plotki albo
    miejskiej legendy.

    j.