  • 41. Data: 2021-11-10 12:10:33
    Temat: Re: Asiu. Po co wchodzisz do tego rynsztoka? Nie potrafisz żyć bez 27 kg wagi Twojej głowy?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Nov 2021 22:05:30 +0100, Joanna Mikucka napisał(a):

    > Bardzo łatwo ci to powiedzieć (napisać), jeśli myślisz, fajnego
    > chłopaka tak łatwo znaleźć,

    Jutro w Warszawie będzie całe morze fajnych chłopaków - wyrzeźbionych na
    siłce; co jeden to Apollo Belwederski - naturalnie hołdujących wartościom
    rodzinnym i patriotycznym.
    Będziesz mogła przebierać jak w ulęgałkach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2021-11-10 15:48:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-10 o 12:10, Olin pisze:

> [...]
    > rodzinnym i patriotycznym.
    > Będziesz mogła przebierać jak w ulęgałkach.

    Aż mi łzy ze śmiechu poleciały. Jak zwykle Twój post jest super :-)

    --
    animka

  • 43. Data: 2021-11-10 15:49:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za to nie szukaj faceta wśród byłych SB-ków bo to same qrwy jak Olin - i na dodatek z
    obciętymi emeryturami, więc nie poszalejesz
    ;-).

    -----

  • 44. Data: 2021-11-10 16:40:42
    Temat: Re: Namierzanie ludzi
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 23:56, Animka pisze:

    > To jest nienormalne, jakieś chore osoby ja śledzą. Normalny człowiek to
    > by porozmawiał z nią na żywo, a nie latał za nią po internecie.

    Przypominam Animko, ze proponowałem Ci spotkanie w realu a Ty na to, ze
    tylko w sieci.
    Zdecyduj się, idziemy na wódkę w realu czy będziemy się tu produkować do
    usranej śmierci?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 45. Data: 2021-11-10 18:37:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-10 o 16:40, Wiesiaczek pisze:

    > Przypominam Animko, ze proponowałem Ci spotkanie w realu a Ty na to, ze
    > tylko w sieci.
    > Zdecyduj się, idziemy na wódkę w realu czy będziemy się tu produkować do
    > usranej śmierci?

    A idź se na te wódkę ze swoja starą i nie rób z siebie idioty.

    --
    animka

  • 46. Data: 2021-11-11 12:18:34
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 18:37, Animka pisze:

    > A idź se na te wódkę ze swoja starą i nie rób z siebie idioty.

    Nie martw się o moją starą, ona nie pierdoli głupot w sieci :)

  • 47. Data: 2021-11-11 13:36:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-11 o 12:18, Wiesiaczek pisze:

    > Nie martw się o moją starą, ona nie pierdoli głupot w sieci :)

    No to fajnie:-)
    Pani Joanna Mikucka pracuje w jakimś biurze obsługi klienta i ludzie
    mają możliwość porozmawiania z nią na żywo, a to anonimowe śledzenie jej
    profilu w internecie nie jest normalne.

    --
    animka

  • 48. Data: 2021-11-12 12:37:34
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.11.09 o 17:40, Joanna Mikucka pisze:
> [...]
    > Założę sobie na facebooku i instagramie na jakieś inne nazwisko tylko
    > dla najbliższych znajomych.
    >
    > Tylko nie bardzo mi tak pasuje. Chwilowo nie mogę znaleźć innej pracy,
    > nie ma ciekawych ofert, takich, gdzie nie będę miała kontaktu z klientami.
    > Napiszę teraz może coś sprzecznego, ale czy jest jakiś sposób, aby
    > zachować prywatność i anonimowość, a jednocześnie móc pokazać się na
    > portalach branżowych społecznościowych, aby pomóc sobie znaleźć inną
    > równie ciekawą pracę ?
    >
    > Jakiś przepis prawny ostudzający zapędy ciekawskich klientów ?

    Jest to wczesne stadium Zespołu Fregoliego lub jakiejś tam odmiany.
    Skontaktuj się z psychiatrą, tylko nie mów że sama się zdiagnozowałaś,
    tylko, że podejrzenie takiej diagnozy przeczytałaś na grupie dyskusyjnej
    i nie zgadzasz się z tą diagnozą, bo Twoim zdaniem jesteś normalna.
    Jeśli zespół będzie postępował dalej, to każda praca będzie dla Ciebie
    męczarnią.