  • Data: 2007-04-04 22:21:18
    Temat: Re: Naloty policji - dla uspokojenia spanikowanych
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ev16qj$gq0$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik Cezar napisał:
    > [..]
    >
    > Teraz Ty się zapędziłeś.
    > O zatarciu nie słyszałeś?

    A slyszlaem, slyszalem. Niestety sa tez policyjne bazy danych (KSIP) w
    ktorych grzeszki kazdego z nas figuruja bezterminowo i gdyby tak np
    kiedykolwiek staralbys sie o prace w Policji, SG, SW, ABW, AW, czy tez
    chcialbys zostac sedzia lub prokuratorem to oni dowiedza sie o tym raz dwa.
    Dlatego tez napisalem, ze "czasami" taki wybryk ciagnie sie za czlowiekiem
    cale zycie - "czasami' bo nie kazdy akurat bedzie staral sie o taka robote.
    Mnie np. wygrzebali zwykly mandat karny ktory dostalem 8 czy 9 lat wczesniej
    jako uczen szkoly sredniej lub poczatkujacy student (jadza rowerem bez
    wymaganego oswietlenia :-) - chociaz akurat nie mialo to negatywnych
    konsekwencji dla mojej tzw. kariery.

    Wielki Brat patrzy, tyle sie dowiedzialem z tej lekcji.

    Cezar

    Cezar