    Date: Tue, 12 Feb 2013 08:37:14 +0100
    From: adam <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nalot ITD na autokar rejsowy

    W dniu 2013-02-11 20:59, Kabelek pisze:

    > Nie ma siły, bo to ich prawo.

    Ja nie neguję kontroli jako takiej, ITD jest potrzebna, powstała po
    serii tragicznych wypadków po to żeby tych wypadków było mniej. Tylko
    sposób kontroli - jak sam piszesz niekoniecznie kierowca winien. A jeśli
    kierowca jest OK, to niech jedzie dalej, resztę dokumentów można
    sprawdzić inaczej.
    Nie znam statystyk tych kontroli, ale nie pomylę się jeśli napiszę, że
    większość to przyłapanie kierowcy na tym, że o 15 minut przekroczył czas
    pracy. Nawet w Niemczech skończy się to uśmiechem i uwagą - panie
    kierowco, proszę zjechać na parking. A u nas - trzy godziny nerwów i
    mandat.