    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naklejka licencyjna windows XP
    Date: Sat, 14 Jan 2006 17:22:16 +0100

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Lamiesz umowe miedzy Toba a Microsoftem.
    >
    > Pozostawiajac bezkomentarza waznosc umowy zawartej przez wcisniecie F8
    > podczas instalacji (ktora to instalacje zazwyczaj i tak wykonuje
    > sprzedawca komputera a nie uzytkownik),
    > to nienaklejajac naklejke ryzykujesz procesem cywilnym ktory wytoczy
    > Microsoft i bedzie udowadnial jakie poniosl straty zwiazane z tym, ze
    > naklejki nie nakleiles :)

    no chyb a nie do końca, ja mam w swojej licencji (winXP home PL) cos
    takiego:

    19. DOWÓD POSIADANIA LICENCJI PRZEZ
    UŻYTKOWNIKA. Jeśli Licencjobiorca nabył
    OPROGRAMOWANIE na urządzeniu, dysku kompaktowym
    lub innym nośniku, posiadanie licencji i autentyczność kopii
    OPROGRAMOWANIA określa oryginalna etykieta
    Certyfikatu Autentyczności "Dowód Licencji". Aby etykieta
    była ważna, musi być przymocowana do KOMPUTERA lub
    występować na opakowaniu OPROGRAMOWANIA. Jeśli
    Licencjobiorca otrzymał etykietę oddzielnie, jest ona
    nieważna. Aby udowodnić posiadanie licencji na używanie
    OPROGRAMOWANIA, Licencjobiorca powinien zachować
    etykietę na KOMPUTERZE lub opakowaniu.

    Czyli mogę mieć etykietę na opakowaniu oprogramowania ;-)

    sg