eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNakaz zapłaty z klauzulą wykonalności i egzekucja komornika na cudze nazwisko. › Re: Nakaz zapłaty z klauzulą wykonalności i egzekucja komornika na cudze nazwisko.
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz zapłaty z klauzulą wykonalności i egzekucja komornika na cudze
    nazwisko.
    Date: Sun, 2 Apr 2006 17:24:44 +0200

    news:e0oprj$psc$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Marcin Wasilewski napisał(a):
    >
    > Najciekawsze jest to że nie piszesz czy powództwo było zasadne ...
    > Bo jeśli było zasadne, narazisz siostrę tylko na dodatkowe koszty.

    No jeśli za zaleganie 3 rat na kwotę razem 300 zł. przyszedł komornik z
    tytułem na ponad 4 tysiące, to wg mnie nie było.
    Poza tym wg mnie pozwany ma prawo zobaczyć pozew, nakaz zapłaty i dowody
    doł. do pozwu i zadecydować o zasadności, lub nie, a co za tym idzie
    rozważyć, czy składa sprzeciw, czy też nie. A nie być zaskakiwanym
    komornikiem w drzwiach z nakazem na nazwisko innej osoby. Chyba się ze mną
    zgodzisz? Bo jeśli oskarżony nie ma prawa do obrony, to chyba nie jest w
    porządku. Nie można orzec nawet we własnej sprawie, czy jest coś słuszne,
    czy nie, jeśli nie posiada się nawet kopii pozwu we własnej sprawie....