eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow... › Re: Nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow...
    From: "Lukasz" <l...@r...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym - i brak srodkow...
    Date: Thu, 30 Sep 2004 17:27:43 +0200
    Sender: x...@p...onet.pl@62.233.166.204

    > splacic. W dniu 31.08.2004. Sad Rejonowy dla miasta stolecznego Warszawy
    > wydal nakaz zaplaty w postepowaniu upominawczym, z pozwu tejze sieci. Chce
    > splacic istniejace zadluzenie, ale w chwili obecnej nie mam na to srodkow,
    > poniewaz od miesiaca lipca jestem bezrobotny. Posiadam co prawda prawo do
    > zasilku, ale z tego trudno jest nawet wyzyc.

    przepraszam ze troche obok tematu, ale ciekaw jestem paru rzeczy:
    -czy doliczyli do zadluzenia jakies koszty sadowe (a jesli tak to jakie)?
    -czy przed posiedzeniem sadu (i orzeczeniem) w jakis sposob Cie informowali
    o zlozonym pozwie?
    -rozumiem ze orzeczenie otrzymales z sadu a nie tylko zadania od ERY?

    Generalnie, mozesz probowac sie z nimi dogadac (chociaz teraz to troche
    pozno) i zaproponowac rozlozenie na raty. Oni widzac kiepskie szanse
    egzekucji tego moga zgodzic sie na to.
    Jesli nie zaplacisz sprawa trafi do komornika ktory doliczy sobie do dlugu
    swoje koszty (nie pamietam teraz ile - chyba 15% ??). No i bedzie probowal
    to wyegzekwowac (sprzedajac Twoj telewizor na licytacji za 10 PLN).
    Tez mozna rpobowac sie z nim jakos dogadac w sprawie rat ale raczej to
    bedzie bardzo trudne.

    Pozdrawiam

    Lukasz