    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Date: Wed, 5 Oct 2005 23:30:51 +0200

    news:di1bs8$6ob$2@inews.gazeta.pl...

    > Cofnąć można do wydania wyroku, po rozpoczęciu rozprawy potrzebna jest
    > zgoda pozwanego, chyba że wraz z cofnięciem zrzekną się roszczenia.

    Tak ogólnie, to przyjrzałem się temu co wierzyciel przedstawił jako
    cesję:
    http://ostbahn.pl/eno/cesja.jpg

    Nie jestem prawnikiem, ale na moje oko, to nie jest żadna umowa cesji
    pomiędzy podmiotami, a pismo,
    wystosował syndyk pod moim adresem, a które zamiast do adresata (czyli mnie)
    dotarło do tej agencji.

    Tak więc mam prośbę do prawników, czy forma tego pisma jest
    wystarczająca do tego, że obecny wierzyciel
    na podstawie tego pisma może rościć sobie jakiekolwiek żądania pod moim
    adresem?
    Wg mnie ma to kształt zwyczajnej korespondencji wysłanej pod moim
    adresem przez syndyka, a nie jakaś umowa między syndykiem a obecnym
    wierzycielem.

    pozdrawiam,

    Marcin Wasilewski