    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz zakupu wodomierzy z konkretnej firmy
    Date: Wed, 11 Sep 2013 11:22:27 +0200

    W dniu 2013-09-11 11:17, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > A płaciłeś wcześniej za wymianę? Ile i za co konkretnie? Bo może
    > wcześniej Spółdzielnia dokładała z innego budżetu. A ile teraz
    > zapłacisz? Pamiętaj, że urządzenie wymieniane jest na droższe.

    Wcześniej płaciłem za wymianę, i tak naprawdę sprawy by nie było, gdyby
    cena była dostosowana do możliwości. W mieszkaniach są po 4 wodomierze,
    zakładając, że normalnie można je kupić po 50zł, to 200zł/mieszkanie
    jeszcze burzy by nie wywołało.

    Ale przy 540zł na mieszkanie wielu emerytów się burzy, a i ja trochę
    protestuję przed bezsensownym wyjęciem połowy tałzena z kieszeni.

    Wymiana wodomierzy? OK. Ale nakładka radiowa i odczyt to już zadanie
    spółdzielni i jak chce sobie to ułatwić, to z już zebranych środków
    niech za to płaci. Bo to będzie dla niej "oszczędność" (a nie będzie, o
    czym niżej).

    > No to co pisałeś o jakiś karteczkach. Karteczki to była wersja
    > ostateczna jeśli np. wyjeżdżałem na 3 tyg.

    Co pół roku były kartki, co rok, dwa lata chodzili i sprawdzali
    "kontrolnie". Koszt żaden, bo robili to etatowi ciecie.

    --
    Liwiusz