  • Data: 2013-09-11 11:17:00
    Temat: Re: Nakaz zakupu wodomierzy z konkretnej firmy
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro płaciłem (i będę płacił nadal, bo opłaty się nie zmieniają), to
    > dlaczego dodatkowo mam płacić za to przy wymianie wodomierza?

    A płaciłeś wcześniej za wymianę? Ile i za co konkretnie? Bo może
    wcześniej Spółdzielnia dokładała z innego budżetu. A ile teraz
    zapłacisz? Pamiętaj, że urządzenie wymieniane jest na droższe.

    Spółdzielnia może podnieść czynsz o małą kwotę i rozłożyć to np. na 5
    lat. Ale jeśli nie ma kasy na kredytowanie, to zazwyczaj ustala, żeby
    mieszkańcy dołożyli jednorazowo. Ekonomia czy cóś.

    > Tak było w istocie.

    No to co pisałeś o jakiś karteczkach. Karteczki to była wersja
    ostateczna jeśli np. wyjeżdżałem na 3 tyg.