  • Data: 2002-07-31 15:53:01
    Temat: Re: Nakaz płatniczy
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ai6cjd$5n1$1@news.gazeta.pl
    > przy okazji, jesli nakaz zapłaty zostal wydany w postepowaniu
    > nakazowym to nie musiał pan czekac na jego uprawomocnienie, takie
    > orzeczenie- nakaz zapłąty w postepowaniu nakzowym - stanowi tytuł
    > zbepieczenia który bez żadnej klazuli jest podstawa do zlozenia
    > wniosku do komornika o wszczecie egzekucji. Komornik prowadzi
    > normalne postepowanie z ta roznica ,ze to co wyegzekwuje- pinieadze-
    > sklada do depozytu sadowego, z ktorego wypałat nastepuje po
    > dostarczeniu komornikowi nakazu zapłaty opatrzonego klauzula.

    Dzięki za wyjaśnienia.Zacząłem dzisiaj działać i trafiłem na
    minę.Telefonicznie w sekretariacie Sądu dowiedziałem się że gościu
    złożył zarzuty na część główną nakazu tylko jakieś niepełne i kazali mu
    uzupełnić.Na pytanie dlaczego ja o tym nie zostałem poinformowany padła
    odpowiedź że właśnie z uwagi na jakieś braki dotyczące tych
    zarzutów.Zarzuty zostały wniesione dokładnie i tu uwaga 02.01.2002r i
    dopiero dzisiaj się o tym dowiaduję w dodatku przez przypadek.Czegoi
    teraz należy się spodziewać i jaki krok wykonać?
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać