    From: Paweł <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nakaz eksmisji
    Date: Tue, 31 Mar 2009 11:36:55 +0200

    news:gqsnbs$fpk$1@news.onet.pl...

    > Ale z jakiej paki?
    > 20 lat tam za friko mieszkali, to chyba i tak dużo?

    Może choćby z tego powodu, że to najbliższa rodzina?

    Wyobraźmy sobie taką sytuację, wbrew pozorom powszechną.
    Moi rodzice mają duży dom. Mieszkamy tam razem, oni na parterze, ja na
    piętrze. By sobie zbytnio nie przeszkadzać zrobiliśmy nawet osobne domofony
    i nie inwazyjne wejście. Przez lata wiadomo było, że w przyszłości dom
    będzie mój. Nie kupiłem więc mieszkania, inwestowałem w nieruchomość,
    naprawiałem, płaciłem podatki, dokładałem się do mediów.
    A tu nagle w pewnym momencie chcą mnie po prostu wykwaterować na ulicę.
    Oczywiście, ze mogą.
    Tylko jest to coś, czego ja na przykład bym swoim dzieciom nie zronił :-)

    --
    Paweł