  • Data: 2003-03-19 15:07:12
    Temat: Re: Najprawdopodobniej korupcja w prokuraturze - co robić ?
    Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b5a09m$qts$1@news.supermedia.pl...

> [...]
    >
    > Siedze własnie przy podobnej sprawie choć nieco innego klibru
    >
    > Na początek polecam by zrobić kopie całych akt łącznie z okładkami
    ponieważ
    > tam mogą być notatki kto docierał do nich i w jakich dniach. Potem
    dokładnie
    > z dziesięć razy przeczytać je i postarać się wyłapac nieścisłości w
    > zeznaniach Często w takich sprawach pojawiają się miast przesłuchania to
    > jego pisemne wyjaśnienia lub jakieś pisma które mogą podpadać pod art. 174
    > kpk Dobrze umotywować odwołanie powołując się na nie wyjaśnienie

    W prokuraturze nie zgadzają się na zrobienie kopii. Można tylko przeglądać
    na miejscu. Mają do tego prawo ? Oczywiście za kopie możemy zapłacić.

    > to tak z grubsza bo brak wglądu w sprawę raczej zmusza mnie do gdybania.
    > jak jakieś głębsze analizy to daj więcej szczegółów j Pamiętaj jednak że
    nie
    > ma jak dobrego adwokat co ogarnie całość sprawy i naprawdę lubi się
    grzebać
    > w drobiazgach lub prowadzić swoje prywatne dochodzenie (ale to rzadkość)

    Niestety na adwokata (dobrego) moi rodzice też jaokś nie mogą trafić. Jeden
    z poprzednich przeciągał sprawę przez prawie rok, w tym czasie niczego nie
    załatwił, natomiast spółka miała czas na pozbycie się majątku. Obecna pani
    adwokat wydaje się przyanjmniej uczciwa i obowiązkowa, ale to wszystko.

    Natalia