  • Data: 2019-09-13 16:19:41
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani na 48h [sukces na miarę możliwości?]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Sep 2019 15:41:50 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Drugorzędnymi szczegółami. u2 do niedawna brylował z prasówką na
    > pl.misc.kolej ale przestali mu odpowiadać. Miał tam sążnistą,
    > antysemicką sygnaturkę. Przyszedł z nią na tą grupę ale po paru
    > opierdolach, jak widzę, najpierw skrócił ją trochę a teraz mocno. Filip
    > jest natomiast skrytoantysemitą. Nie ujawnia się wprost ale jak
    > poskrobać to ksenofobia wyłazi. A oboje trudnią się donoszeniem na grupę
    > prasówki bo na własne myśli ich nie stać.

    Jak dla mnie, to spokojnie może być ta sama osoba - podobnie jak zresztą
    kilka innych nicków - bo cechuje ich taki sam prymitywizm tudzież
    zadziwiająca jedność ideowo-polityczna. Jeden zapodaje wątek zgodnie z
    przekazem dnia dojnej zmiany, po czym zawzięcie dyskutują ze sobą, co miało
    miejsce choćby przy okazji awarii oczyszczalni Czajka. W ramach zasłony
    dymnej leci też prasówka na inne - bardziej neutralne - tematy, żeby aż
    tak prostacko to nie wyglądało; w końcu Mniej niż Zero nie bierze byle kogo
    do roboty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek