  • 41. Data: 2006-01-27 00:21:26
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    news:drbmdh$eo$3@inews.gazeta.pl...

    > Żadnej.
    > Ale prawo prawem, a życie życiem :(

    Zwykle z policją współpracuje BSA, a oni już wiedzą komu przekazać.

  • 42. Data: 2006-01-27 00:27:42
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    Uzytkownik "google" <p...@b...net> napisal w wiadomosci

    > to raczej bedzie jazda bez aktu wlasnosci. Tak, mozna jezdzic bez aktu
    > wlasnosci. Ba, mozna nawet nie byc wlascicielem auta i legalnie nim
    > jezdzic.

    Moze to nie byl w 100% adekwatny przyklad, ale od kiedy mozna jezdzic bez
    prawajazdy? I od kiedy prawo jazdy jest aktem wlasnosci?

  • 43. Data: 2006-01-27 00:28:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ezbig wrote:

    > Jesteś rozbarający w swoim przekonaniu.

    Nie karmić trolla.

  • 44. Data: 2006-01-27 00:29:56
    Od: google <p...@b...net>

    ezbig wrote:

    > Uzytkownik "google" <p...@b...net> napisal w wiadomosci

    > Moze to nie byl w 100% adekwatny przyklad, ale od kiedy mozna jezdzic bez
    > prawajazdy? I od kiedy prawo jazdy jest aktem wlasnosci?

    Od wydawania prawa jazdy jest urzad, ktoremu te wladze nadal Sejm.
    Sytuacja bandyty z Redmond jest inna.

  • 45. Data: 2006-01-27 00:30:41
    Od: google <p...@b...net>

    witek wrote:

    > Nie karmić trolla.

    Czy wy wszyscy nie mozecie spac?

  • 46. Data: 2006-01-27 00:31:51
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    > Nie karmić trolla.

    Do mnie pijesz?

  • 47. Data: 2006-01-27 00:36:41
    Od: "ezbig" <e...@b...pl>

    > Od wydawania prawa jazdy jest urzad, ktoremu te wladze nadal Sejm.
    > Sytuacja bandyty z Redmond jest inna.

    W takim razie bandyta jest kazda firma, która sprzedaje oprogramowanie. Bo
    jak poczytasz licencje, to nikt ci nie sprzedaje aktu wlasnosci programu
    tylko prawo do jego uzywania. Program jest wytworem intelektualnym i to
    raczej nie dziwi.

    Nawet przez mysl mi nie przeszla ta firma, bo na codzien pracuje na makach.

  • 48. Data: 2006-01-27 00:39:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ezbig wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Do mnie pijesz?

    Pieszę, żebyś nie karmił tego któremu odpowiadałeś, bo znowu coś napisze.

  • 49. Data: 2006-01-27 00:41:05
    Od: google <p...@b...net>

    ezbig wrote:

    > Uzytkownik "google" <p...@b...net> napisal w wiadomosci

    > W takim razie bandyta jest kazda firma, która sprzedaje oprogramowanie.

    Nie, bo nie kazda firma jest sadzona na lewo i prawo za monopolizacje
    rynku. Open Office czy Opera sa calkowicie za darmo.

    > Bo
    > jak poczytasz licencje, to nikt ci nie sprzedaje aktu wlasnosci programu
    > tylko prawo do jego uzywania. Program jest wytworem intelektualnym i to
    > raczej nie dziwi.

    Ale kiedy juz kupuje ksiazek, to mam prawo ja pozyczyc cioci Wiesi.
    Autor nie zbiednieje. W koncu za ksiazke dostal juz zaplate.

  • 50. Data: 2006-01-27 00:43:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arek [###a...@e...net.###] napisał:
    > Zdaje się, że nie ma to znaczenia. Przynajmniej z tego co pamiętam.

    Bez kabaretów. czyli jak powiem do dłużnika, że jeśli nie odda mi
    pieniędzy to mu kłopotów narobię, to od razu szantaż. Ale te kłopoty
    mogą się objawiać w różnoraki sposób. pozwę go do sądu, to zapłaci
    koszty. Sprzedam dług kontrahentowi jego za pół ceny, to podkopię mu
    reputację. Mogę przy okazji niejako donieść na niego, że ma kradziony
    "wózek", no ale jak udowodnisz, że to miałem na myśli?