  • 1. Data: 2007-02-21 11:01:51
    Temat: Nagrywanie wykładów konferencji itp
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam
    Nawiązująć do wcześniejszego wątku czy nagrywanie wykładów na uczelni,
    konferencji itp jest legalne?

    Pzdr greo

  • 2. Data: 2007-02-21 12:43:31
    Temat: Re: Nagrywanie wykładów konferencji itp
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 21 Feb 2007 12:01:51 +0100, g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nawiązująć do wcześniejszego wątku czy nagrywanie wykładów na uczelni,
    > konferencji itp jest legalne?

    A czy słuchanie ich jest legalne?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-21 15:48:29
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    > Witam
    > Nawiązująć do wcześniejszego wątku czy nagrywanie wykładów na uczelni,
    > konferencji itp jest legalne?

    za zgoda wykladajacych tak

  • 4. Data: 2007-02-21 16:34:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 16:48:29 +0100, lukasz napisał(a):

    > za zgoda wykladajacych tak

    A jak sie nie zgodza to?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-02-21 16:58:49
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Feb 2007 17:34:18 +0100, scream napisał(a):

    > A jak sie nie zgodza to?

    A chcesz mieć przerąbane na egzaminach (jeśli o wykłady na uczelni
    chodzi)? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2007-02-21 22:51:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.02.2007 g...@p...onet.pl <g...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Nawiązująć do wcześniejszego wątku czy nagrywanie wykładów na uczelni,
    > konferencji itp jest legalne?

    Nie jest - art. 17. PA.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-02-21 23:24:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 06:51:26 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie jest - art. 17. PA.

    Ze niby jak? A art. 23 PA to pies?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2007-02-24 11:47:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 lutego 2007 00:24
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k6lmm4p8ke57.16gxguh1i9o4o$.dlg@40tude.net>):

    > Ze niby jak? A art. 23 PA to pies?

    No więc właśnie. Poza tym, gdyby założyć, że nagrywanie na własny użytek
    jest nielegalne, to czemu robienie notatek miało by być legalne? A jak ktoś
    szybko pisze i notuje słowo w słowo? :D

    No a nagrywanie na własny użytek radia, telewizji i innych mediów? Też
    raczej wszyscy mówią, że to legalne....

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 9. Data: 2007-02-24 13:23:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.02.2007 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > No więc właśnie. Poza tym, gdyby założyć, że nagrywanie na własny użytek
    > jest nielegalne, to czemu robienie notatek miało by być legalne? A jak ktoś
    > szybko pisze i notuje słowo w słowo? :D

    Wytknięto mi to jakiś czas temu dlatego pamiętam:

    Art.23. u. 2. Zakres własnego użytku osobistego obejmuje korzystanie z
    pojedynczych #>egzemplarzy utworów<# przez krąg osób pozostających w
    związku osobistym, w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku
    towarzyskiego.

    > No a nagrywanie na własny użytek radia, telewizji i innych mediów? Też
    > raczej wszyscy mówią, że to legalne....

    Podług literalnej interpretacji art.23 raczej być nie powinno, bo tu także
    w grę nie wchodzą egzemplarze utworów, ale przyznam, że sam mam
    wątpliwości.

    --
    Marcin