    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagroda jubileuszowa.
    Date: 8 Jan 2004 10:23:48 +0100

    osoba pytająca napisała:
> [...]

    z pytania wnioskuję (i wcale nie jestem jasnowidzem, tylko zakładam, że jezeli
    się ktoś pyta to mniej więcej wie o co się pyta i zna podstawę swojego
    zapytania):
    1. osoba pytająca ma równoległe stosunki pracy,
    2. oba trwają,
    3. mineło 25 lat pracy w ogóle, tzn, poprzednie zakończone okresy zatrudnienia
    oraz obecnie trwające, każdy z osobna dają 25 lat,
    4. co najmniej jeden pracodawca płaci nagrodę jubileuszową,

    są to dane wystarczające do udzielenia odpoweiedzi kórej udzieliłem

    a zatem jeżeli pytajacy równolegle pracuje u dwóch pracodawców, to okres pracy
    u pierwswzego pracodawcy (do czasu zatrudnienia u drugiego) może miec zaliczony
    do stażu pracy u drugiego dopiero po zakończeniu pracy u pierwszego. Tak więc
    nie dostanie dwóch nagród jubileuszowych nawet jeżeli obaj pracodawcy je płaca
    (pomijam kwestie szczegółowych uregulowań wypłaty nagrody określonych u
    konkretnego pracodawcy, np. zaliczanie stażu tylko u tego pracodawcy), chyba że
    u dwóch pracodawców pracuje po 25 lat, lub ma dwa równoległe stosunki pracy
    każdy po 25 lat. I w tym zakresie zgoda, bezpodstawnie założyłem że tak nie
    jest (i nadal tak zakładam, opierając się na tzw. doświadczeniu życiowym).

    > Może przeczytasz swojego wlasnego posta jeszcze raz i powiesz skąd wiesz
    > że regulaminy wynagradzania w zakładach pracy pytającego przewidują w
    > ogóle nagrody jubileuszowe i jak oblicza sie wysługe lat do tych nagród?

    jw.

    > Ponieważ Twoja odpowiedź nie zawierała żadnych pytań o wewnetrzne
    > regulacje zakładów pracy zakładam że albo znasz je dokładnie albo jesteś
    > jasnowidzem.

    co Ty z tym jasnowidzem, już Ci napisałem ze nie jestem.
    zakładam, że zna je pytającym ja wskazuję jedynie na ogólne zasady równoległych
    stosunków pracy.

    > Trzecie wjasnienie to przyjęcie że znasz przepisy regulujące zasady
    > wypłacania nagród jubileuszowych obowiązujące wszystkich pracodawców.

    jawna złosliwość, nie komentuję.

    > Bo jak inacze wytłumaczyć tak jednoznacze ujęcie tematu??
    > Przecież nie tym że chciałes umyślnie wprowadzic kogos w błąd, prawda?

    co to znaczy jednoznaczne w tym przypadku ? Pytał się czy zalicza się
    równoległe stosunki pracy to mu odpowiedziałe, że nie, bo tak jest wszędzie,
    podstawy, podstawy, podstawy.

    Paweł