  • Data: 2004-01-08 14:42:07
    Temat: Re: Nagroda jubileuszowa.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik goliat napisał:
    > Tak, dzieki. Ale gdzies po drodze zagubilo sie moje pytanie. Uscisle. Zaklad A
    > i B ma w regulaminie nagrody jubileuszowe (sa to zaklady panstwowe budzetowe).
    > Pracuje rownolegle w obu. Zaklad A wyplacil nagrode. Czy mam prawo upominac sie
    > o nia rowniez w B?

    To uścislenie sprawia że mamy do czynienia z zupełnie innym pytaniem.
    Może to Cie nauczy że dostaje sie tu odpowiedzi na pytania postawione a
    nie te ktore sie miało na myśli.

    Tylko jaki do zakład budżetowy?
    Bo np. policjanci, wojsko, nauczyciele i parę innych ma swoje
    rozporządzenia dotyczące nagród jubileuszowych.

    Jeżeli zasad przyznawania nagród w Twoim zakładzie bużetowym nie
    reguluje rozporządzenie to pozostaje układ zbiorowy lub regulamin
    wynagradzania.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk