  • Data: 2015-10-29 08:52:06
    Temat: Re: Nagle ich oświeciło?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Wed, 28 Oct 2015 10:18:50 -0700 (PDT), Piotrek
    >Czyli nie będzie kwoty wolnej od podatku.

    Na to wychodzi.

    A propos - czy ta uchwala/wyrok jest zgodna z konstytucja ?

    Bo o ile pamiatam, to gdzies zapisali, ze podatnik ma znac
    obowiazujace prawo podatkowe z gory, czyli obowiazujace w danym roku
    nalezy oglosic bodajze do listopada, to co bedzie z kwota wolna w
    grudniu 2016, jesli nie zrewaloryzuja tego teraz ?

    Oj, cos mi sie widzi, ze szybko ja skasuja, z winy TK oczywiscie, a
    potem zaczna wprowadzac dodatek na dzieci :-)

    J.