eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja › Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna
    inteligencja
    Date: Mon, 26 Feb 2024 10:36:41 +0100

    On Mon, 26 Feb 2024 08:12:46 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > A dane treningowe dla Gemini zawierały polskie ustawy i rozporządzenia?
    > Bo jeżeli nie, to oceniać właściwie nie ma czego.

    To powienien odpowiedziec "nie wiem".

    Tymczasem już bard generował odpowiedź, jakby wiedział, napisał
    wnioski, podał podstawę prawną ... tylko ze to niewłaściwe artykuły
    były.

    Podziwiam programistów za to co zrobili, bo juz samo to, to ciężkie
    zadanie, ale prawniczo to jest to kiepskie.

    I nie wiadomo, czy da się na polskich wyrokach czegoś nauczyć.
    Choc niby sedziowie się uczą :-)

    J.