  • Data: 2007-01-05 21:54:51
    Temat: Re: Nadanie tytulu magistra
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-01-2007 o 16:06:47 Ola <d...@v...pl> napisał(a):

    > Co do wspolnego pisania radze sie jednak powaznie zastanowic. To bywa
    > trudne, nawet jesli partnerem jest najblizszy przyjaciel. Ja na przyklad
    > nie moglabym pisac z kims.

    To akurat nie problem bo obie osoby nie wchodza sobie w parade. Jedna
    zajmie sie badanie socjologicznego aspektu sprawy a druga jakiegos innego.

    > to co to za uczelnia?

    Akademia Medyczna (chyba jeszcze nie przemiana na uniwersytet) na Wydziale
    Nauki o Zdrowi i kierunku Poloznictwo. Kierunek jest na tyle mlody, ze
    (chyba) doktorow sie nie dorobil.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.