  • Data: 2014-02-07 18:08:25
    Temat: Re: Nachalne telefony
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-07 16:10, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl
    > *Jingiel* napisał(-a):
    >
    > [...]
    >
    > Do rad już wczesniej udzielonych dodam jeszcze tę, żeby każdy nr z
    > którego zadzwonią dodawać do blokowanych, o ile telefon to umożliwia, a
    > pewnie tak jest. Kiedyś wyczerpie im się pula i będą lądować na drzewie :)

    Dzwonią o różnych porach i z różnych numerów. Często jest to po 6:00
    rano i po 23:00 z tekstem, żebym podskoczył do sąsiada 2 km od mojego
    domu i poinformował go, że oni mają pilną sprawę. Śmieszni są.
    Blokowanie nie wchodzi w rachubę, bo z różnych numerów dzwonią.
    Zadzwoniłem dziś do nich, połączono mnie z działem windykacji,
    przedstawiłem problem, gość odnotował sobie, wklepał do komputera
    adnotację i podobno mają już więcej nie dzwonić. Zobaczymy.