  • Data: 2007-01-17 16:59:49
    Temat: Re: Nabór do wojska - czy są nowe przepisy?? PILNE
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    a ja skonczylem studia ale jeszcze pracy nie obronilem, mam wyksztalcenie
    "prezydenckie", z dziekanatu dostalem papier ze jestem absolwentem,
    poszedlem z tym do WKU a tam mi powiedzieli ze to sobie moge na gwozdziku
    powiesic, bo w mysl ustawy o poborze do wojska z 1967 roku maja inna
    definicje absolwenta. i teraz czekam na bilet... :(
    --
    ven