  • Data: 2003-11-30 11:08:28
    Temat: Re: Nabity w butelkę przez ISP !!!
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy batot napisał/a w

    > Pozatym twoja wina że podpisałes umowe w której nic nie gwarantują a
    > teraz chcesz coś od ISP. To chyba nie fair prawda?

    Ja nie mam pretensji. Patrz kogo cytowałem i o co pytałem ;).

    Użytkownik podpisując umowę z ISP nie otrzyma tych danych o których pisał
    Mario i tylko się spytałem, czy jest jakiś przepis zmuszający ISP do
    przedstawienia _f_a_k_t_ó_w_ dotyczących danej sieci

    Zawsze jest tak, że w umowie jest DO x kbps. Myślę o szarych
    użytkownikach, którz nie będą wykupywać CIR.

    --
    Gregory
    Poznaniak z krwi i kości