  • Data: 2020-06-15 22:29:40
    Temat: Re: Na temat głosowania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5ee676cb$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Mnie się wydaje, że elektorat PIS, to głownie osoby starsze, które już
    >nie pracują. Spośród moich znajomych jest kilka osób popierających to
    >ugrupowanie, ale w moim rejonie PIS ma ponad 50% i też nei ma to
    >korelacji z moją grupą znajomych.

    Nie tylko, znam młodszych, nawet z dyplomami.... Aczkolwiek niektórzy
    wyleczyli się już z bezwarunkowego poparcia. Niestety w II turze mogą
    jeszcze Dudę poprzeć. Albo zostać w domu.
    W I turze mozna jeszcze na niszowego kandydyata np. Jakubiaka,
    Żółtka, Tanajno. Polecam zwłaszcza w "zagłębiach" PiS-owskich,
    PO-wskich, PSL-owskich (takie też są...).
    .Jeżeli w takiej komisji będzie miał zero głosów, znaczy fałszuja.
    Taki test.

    Jutro ostatni dzień na złożenie wniosku o głosowanie
    korespondencyjne. Jeżeli nie da rady zdalnie to trzeba do urzędu.
    Czy teraz ryzykować zarażenie się w urzędzie czy w później w lokalu
    wyborczym...

    Arek