  • 1. Data: 2020-06-14 16:01:41
    Temat: Na temat głosowania
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Jak tow sumie będzie z tym głosowaniem? Przez listonosza, czy osobiście
    przy urnach w okręgach wyborczych?

    Czytałam jakąś instrukcję, że jak listonosz wrzuci koperty do skrzynki
    to każdy głosujący musi na dołączonym formularzu wpisać swoje dane
    osobowe tj. imię, nazwisko, adres, PESEL.
    Czyli chodzi o to, żeby było wiadomo kto na kogo głosował.

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-06-14 16:36:19
    Temat: Re: Na temat głosowania
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-14 o 16:01, Animka pisze:
    > Czyli chodzi o to, żeby było wiadomo kto na kogo głosował.

    A to jakiś wstyd ujawnić swoje preferencje? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2020-06-14 18:42:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to jakiś wstyd ujawnić swoje preferencje? :-)

    Wstyd to raczej nie. Gorzej że brzydkie słowo na ka mówi że ma być tajne..

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-06-14 18:46:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Wańkowski napisał(a) :

    > A to jakiś wstyd ujawnić swoje preferencje? :-)

    Gorzej, gdy ci na których wstyd głosować, gdy zagłosujemy na tych
    których się nie wstydzimy, zaczną nas nękać ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2020-06-14 19:02:29
    Od: z <...@...pl>

    Animko! Ty odpuść sobie wybory. Ty nie masz rozeznania. Ty sobie krzywdę
    zrobisz. Wirusa złapiesz. Ty siedź w domu.
    Wiesz chociaż kto startuje w tych wyborach.
    Bo ostatnio dużo się zmieniło. Już Kamysz jest Beeee. Już nie ma kto
    wygrać z Dudą.

    PS. I nie grzeb w rejestrze windows.

  • 6. Data: 2020-06-14 19:06:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2020 o 18:46, Zbynek Ltd. pisze:

    > Gorzej, gdy ci na których wstyd głosować, gdy zagłosujemy na tych
    > których się nie wstydzimy, zaczną nas nękać ;-)

    Jeszcze większy, to że po klasycznym głosowaniu nad którym od biedy
    można sprawować kontrolę (choć ściany pomagają gospodarzom), wiadomo ile
    głosów brakuje rezimowemu kandydatowi. A resztę potrzebnych głosów
    donosi spółka skarbu partii, która ma nieprzebraną ilość kart i danych
    potrzebnych do ich wypełnienia. I brak możliwości sprawdzenia. Więc może
    się okazać, że jak ktoś nie zagłosował to i tak zagłosował jna tych co
    się wstydzi...

    Tak tu tylko zostawię - jeśli okaże się że duda przegrał klasyczną część
    głosowania o kilka procent, to to kilka procent znajdzie się w kopertach
    dostarczonych przez pocztę. Przyjmuję zakłady...

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-06-14 20:45:22
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 14.06.2020 o 16:36 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > A to jakiś wstyd ujawnić swoje preferencje? :-)
    >
    > Robert

    Wygląda na to, że wstyd. Duda ma wg. sondaży 40 proc. poparcia, ale z
    pośród moich znajomych z pracy nikt[1] nie chce się przyznać do tego, że
    go popiera.
    Podejrzewam, że grupowe pisiory w "realu" też się tego wstydzą.
    Kamil
    [1] OK, żona kumpla ("bo Duduś taki ładny"), ale widać po nim, że jest tym
    załamany :(

  • 8. Data: 2020-06-14 21:13:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2020 o 20:45, Kubuś Puchatek pisze:

> [...]
    > go popiera.
    > Podejrzewam, że grupowe pisiory w "realu" też się tego wstydzą.

    Mnie się wydaje, że elektorat PIS, to głownie osoby starsze, które już
    nie pracują. Spośród moich znajomych jest kilka osób popierających to
    ugrupowanie, ale w moim rejonie PIS ma ponad 50% i też nei ma to
    korelacji z moją grupą znajomych.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2020-06-14 22:15:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-14 o 18:42, Shrek pisze:

    > Wstyd to raczej nie. Gorzej że brzydkie słowo na ka mówi że ma być tajne..

    Jak idziesz głosować to pokazujesz dowód podpisujesz się na liście, na
    której jest Twój adres i numer dowodu. Potem na arkuszach stawiasz
    krzyżyk przy swoich kandydatach. Wrzucasz swoje wypełnione karty do
    urny. Na tych kartach nie ma Twoich danych. Czy teraz rozumiesz o co mi
    chodzi?
    Jak zagłosujesz na tego a nie tamtego to chciałbyś, zeby potem się ktoś
    z tej partii na którą nie zagłosowałeś mścił na Tobie?

  • 10. Data: 2020-06-14 22:17:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-06-14 o 18:46, Zbynek Ltd. pisze:

    > Gorzej, gdy ci na których wstyd głosować, gdy zagłosujemy na tych
    > których się nie wstydzimy, zaczną nas nękać ;-)

    Niektórzy ludzie w amoku głosowali np.na Wałęsę, a potem żałowali.