  • Data: 2010-11-05 09:10:03
    Temat: Re: Na ile zabiorą prawo jazdy za 1,9 promila?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 05 Nov 2010 08:45:07 +0100, Tapatik napisał(a):

    > Prawo jazdy nie jest obowiązkowe. Jest przywilejem pozwalającym na
    > samodzielne kierowanie samochodem. Aby mieć prawo jazdy trzeba
    > udowodnić, że jest się zdrowym i że umie się samochodem jeździć.

    Pozbawienie PJ jest teraz o wiele dotkliwsze niż było 20 lat temu. Więc nie
    można mówić o odbieraniu PJ lekką ręką.
    A egzaminy sprawdzają tylko podstawowe umiejętności i znajomość przepisów,
    a nie to czy ktoś dobrze jeździ czy źle. Sam jak zdałem prawko to znałem
    tylko przepisy i umiałem obsługiwać samochód. "Umiejętności" nabyłem
    później.

    Pozdrawiam,
    Henry