    From: Karol <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na ile za forum odpowiada właściciel?
    Date: Tue, 05 Jan 2010 12:26:13 +0100

    Olgierd pisze:
    > Dnia Tue, 05 Jan 2010 10:49:56 +0100, Karol napisał(a):

    > Tak czy inaczej do olania.

    Tak samo jego rządanie (pisownia oryginalna) udostępnienia danych mojej
    firmy (bądź co bądź z branzy samochodowej) jako właściciela forum aby
    mógł skierować "kroki prawne"?

    > Oto moje zdanie http://bit.ly/5HvG0o jak dotąd -- skuteczne (a już nie
    > powiem jaki mi tu kancelarie wypisują dyrdymały, ostatnio nawet do UKE na
    > nas donieśli ;-)

    PS.
    Miałem kiedyś pismo z dwóch prokuratur bo ścigali pewnego jegomościa co
    u mnie miał tylko jeden post i sprzedawał auta z Niemiec (okazało się,
    że podrabiał książki serwisowe) abym ujawnił jego IP, email itp, ale oni
    (prokuratura) sami znaleźli do mnie kontakt (w danych whois jest osoba
    prywatna, na forum nie ma kontaktu).

    PS.2.
    Akurat wyguglałem (nie pierwszy raz zresztą) Pana blog, podziwiam.