  • 1. Data: 2003-10-10 07:54:04
    Temat: Na adres ktory podalem na grupie przychodzi zawirusowany spam...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Na wszelki wypadek zmienilem literke w adresie, ale domena byla ok, nie
    pomyslalem ze chroniac siebie nie chronie przez to domeny i teraz moj
    operator konta (komercyjne) nie bardzo wie co z tym zrobic (tego adresu
    nigdzie wiecej nie podawalem) dzienie przychodzi po 200-300 zawirusowanych
    maili .... Ktos moze wie co z tym zrobic ????
    Pozdrawiam
    Robert Sadlowski

  • 2. Data: 2003-10-10 09:18:07
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > maili .... Ktos moze wie co z tym zrobic ????

    Ja przeczekałem trudny okres.
    Skończył się z nienacka tak jak się pojawił.
    tydzień może dwa
    Jacek

  • 3. Data: 2003-10-10 13:53:03
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    > maili .... Ktos moze wie co z tym zrobic ????
    > Pozdrawiam
    > Robert Sadlowski

    Ja też dostaje jakieś niby z microsoftu......dwa konta już musiałem
    zlikwidowac

  • 4. Data: 2003-10-11 05:35:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, Robcio wrote:
    [...]
    >+ nigdzie wiecej nie podawalem) dzienie przychodzi po 200-300 zawirusowanych
    >+ maili .... Ktos moze wie co z tym zrobic ????

    ...no, ja daję "select" na rozmiar między 120 a 250 kB i tnę równo ;),
    to jest 95% owych śmieci. Na razie spadło mi z 750/dzień do trzydziestu
    paru maili na dzień... :)

    pozdrowienia, Gotfryd