  • Data: 2010-09-20 22:28:18
    Temat: Re: NTG: Bezsens kurierów
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2010.09.20.09.46.26@rudak.org...

    > Rozumiem, że listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
    > polecony?

    O, proszę, nadal to działa:
    http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf

    § 41
    1. Przesyłki polecone, przesyłki nierejestrowane i przekazy pocztowe mogą być
    nadawane
    za pośrednictwem listonosza wiejskiego.
    2. Przyjęcie przez listonosza wiejskiego kwoty pieniężnej wraz z wypełnionym
    blankietem
    przekazu pocztowego powinno odbywać się w mieszkaniu lub siedzibie nadawcy.

    Piotr