  • 1. Data: 2003-05-13 15:37:43
    Temat: NSA- gdzie znaleźć orzczenia ???
    Od: "Johny Walker" <1...@p...fm>

    Witam,

    Gdzie można znaleźć wyroki NSA ??? Na stronie www.nsa.gov.pl ich nie ma. Na
    tej stronce ostanie orzecznictwo, które oferuje przeglądarka to z roku 2002.

    Może orzeczenia te są dostępne na innych stronach lub w formie papierowej
    ???

    Z góry dzięki za pomoc.

    Krzysiek.

  • 2. Data: 2003-05-14 10:01:09
    Temat: Odp: NSA- gdzie znaleźć orzczenia ???
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik Johny Walker <1...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9r3k4$gev$...@s...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    2002.

    > Może orzeczenia te są dostępne na innych stronach lub w formie papierowej

    z tego co sie orientuje to pojawiaja sie w monitorach polskich.

    > Z góry dzięki za pomoc

    n/p

    > Krzysiek.

    tomek

  • 3. Data: 2003-05-14 17:45:55
    Temat: Re: NSA- gdzie znaleźć orzczenia ???
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Johny Walker" <1...@p...fm> napisał
    > Gdzie można znaleźć wyroki NSA ???
    Najprościej udać się do biblioteki Wydziału Prawa i szukać w dostępnej tam
    (w każdym razie na UWr tak jest) bazie LEX.
    Co do wersji "papierowej", to ukazuje się ONSA, czyli Orzecznictwo
    Naczelnego Sądu Administracyjnego. Myślę, że biblioteka Wydziału Prawa też
    będzie odpowiednim miejscem na lekturę ONSA.