  • 1. Data: 2003-05-13 16:24:36
    Temat: Kserokopiarka
    Od: "Amasya" <n...@g...co.uk>

    Mam problem. Do mojego pokoju w biurze szef wstawił kserokopiarkę.
    Praktycznie jest ona w użyciu przez całą zmianę. Czy są jakieś przepisy i
    gdzie je znajdę, które mówią o przebywaniu w pomieszczeniu pracownika, który
    nie obsługuje ksero, tzn. nie korzysta z niego. Gdzie mogę także znaleźć
    informacje o ewentualnych skutkach ubocznych pracy z kserokopiarką.

    Pozdrawiam, Amasya

  • 2. Data: 2003-05-13 16:55:58
    Temat: Re: Kserokopiarka
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm>

    Użytkownik "Amasya" <n...@g...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie obsługuje ksero, tzn. nie korzysta z niego. Gdzie mogę także znaleźć
    > informacje o ewentualnych skutkach ubocznych pracy z kserokopiarką.

    A jakie skutki uboczne masz na mysli? Kserokopiarka produkuje najwyzej
    niewielkie ilosci ozonu (te najnowsze prawie wcale). W takim stezeniu nie
    jest w stanie wyrzadzic szkody.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 3. Data: 2003-05-13 17:05:27
    Od: "Amasya" <n...@g...co.uk>

    Napisałam "ewentualnych". Nie wiem, czy są takie i jakie mają działanie.
    Dlatego pytam.

    Amasya

  • 4. Data: 2003-05-13 17:30:00
    Od: "leon" <L...@i...pl>

    > A jakie skutki uboczne masz na mysli? Kserokopiarka produkuje najwyzej
    > niewielkie ilosci ozonu (te najnowsze prawie wcale). W takim stezeniu nie
    > jest w stanie wyrzadzic szkody.

    a jaki poziom halasu w dB ?? zawsze to moga byc warunki uciazliwe

    leon

  • 5. Data: 2003-05-13 17:48:25
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a jaki poziom halasu w dB ?? zawsze to moga byc warunki uciazliwe

    :) to nie hala produkcyjna,
    a xerokopiarka to sprzet biurowy.

  • 6. Data: 2003-05-13 18:30:16
    Od: "Paweł G." <grucha1@antyspam_wp.pl>

    ,,,,,, <ciach>

    hm
    myślę że jak ksero stoi na szafce to z tej szafki może spaść na nogę i wtedy
    szkodzi :):)

    a przy okazji jak spadnie to już nie będzie działać :)

    pozdrawiam
    i w sumie sorki za ten post ale nie mogłem się opanować :)

    Paweł

  • 7. Data: 2003-05-13 18:59:11
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "leon" <L...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie

    > :) to nie hala produkcyjna,
    > a xerokopiarka to sprzet biurowy.

    To wstaw sobie do pokoju i uruchom na 8 godzin kopiowanie z dupleksem i
    sortowaniem.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 8. Data: 2003-05-13 20:37:42
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > To wstaw sobie do pokoju i uruchom na 8 godzin kopiowanie z dupleksem i
    > sortowaniem.

    heh, obok stoi lexmark z35,
    i jak zaczyna drukowac to zapewniam, ze xero wysiada :)

  • 9. Data: 2003-05-14 09:59:18
    Temat: Odp: Kserokopiarka
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    > heh, obok stoi lexmark z35,
    > i jak zaczyna drukowac to zapewniam, ze xero wysiada :)

    co ja mam powiedziec u mnie w pokoju stoji 6 blaszakow, 4 iglowki OKI i
    jeden laser. no i jak wszyscy zaczna szalec (a zdaza sie to bardzo czesto)
    to twoj lexmark i kolegi ksero wymieka jak nic.

    pozdrowki
    tomek

  • 10. Data: 2003-05-14 11:11:56
    Od: "Illinois" <d...@p...onet.pl>

    A tak wlasciwie to dlaczego ci niepasuje to ksero w pokoju ??