  • Data: 2005-09-26 12:32:51
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gaza <l...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > zanim doliczysz koszta opracowania do dolicz koszta produkcji i wysilek oraz
    > wiedza jaka temu towarzyszyla

    Nagrania Beatelsow splacily sie wieki temu, ale dzieki zmonopolizowaniu
    swiatowego rynku przez paru gigantow, ceny tych staroci sa astronomiczne.

    Koszta produkcji Microsyfu splacily sie dawno a wszelkie updates
    splacaja sie w pare dni jezeli nie w jeden dzien. Przyjmujac oczywiscie
    ile sprzedaja konsumentowm nie majacym wyboru.

    > w relacji do ceny oddzielnie i ceny

    > mnostwo, podalem CI juz linki do stron sprzedajacych nawet laptopy z juz
    > zainstalowanym linuxem,
    > zawsze masz wybor.

    Nie Microsyfowi decydowac kiedy ja bede kupowac i co. Ograniczony wybor
    nie jest wyborem. Takiego wyboru nie ma bezposrednio od producenta. W
    wiekszosci to skladaki.

    > Producent sam wybiera z czym chce komputer sprezdawac.

    Twojego pogladu nie podziela Microsyf, ktory zrobil ugode z
    prokuratorami zarzucajacymi oszustwa monopolizacyjne. A mogl pojsc na
    wyrok przez lawe, ktora by sam wybral...
    http://www.findlaw.com/01topics/01antitrust/microsof
    t.html
    http://www.microsoft-antitrust.gov/

    > Poczatkujacy uzytkownik jnie jest w stanie bezprobnlemowo pracowac pod
    > linuxem (Pani Basia z sekretariatu np)
    > totez taki sprzedawca nie za bardzo ma ochote ryzykowac czestych wizyt i
    > teelefonow z reklamacja.

    Nie prawda. Powod jest taki ze Microsyf monopolizuje rynek umowani z
    producentami komputerow. Linki wyzej.

    > lepiej byc bucem niz miec mozg wyzarty przez zawisc.

    Oczywiscie. Swiat jest rozowy kiedy jest sie totalnym lubeskim bucem jak
    Otto.

    > nie, wartosc to cena egzempolarza * ilosc. Prodenct sam wybiera cene swojego
    > prodktu.

    ROTFL

    Czyli jednak kazda bzdura Microsyfu to "wartosc".

    > Jezlei ukradniesz BMW za 500 tys. to Twpoim zdaniem policja powinna wycenic
    > go na 30 tys bo tyle Polonez kosztuje ktory przeciez tez jest nowym
    > samochodem?

    Wg mnie nie jest wart 10 tys. Wartosc jest uzalezniona od tego czy ktos
    jest skonny tyle dac. Do tanga potrzeba dwojga. O przecenach w sklepach
    nigdy nie slyszales? Dzis kosztuje 100 zlo, jutro 20. Co wiec jest
    wartoscia?

    > wartosc = cena * ilosc.
    >
    > P.

    ROTFL

    Sam mowiles ze licza sie koszta stworzenia.

    I dlaczego ilosc? Ilosc czego? Wyprodukowanych kopii, czy sprzedanych?
    Sprzedanych na wolnym rynku, czy zmonopolizowanym, gdzie konsument nie
    ma zadengo wyboru?