  • Data: 2005-09-25 10:55:34
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NosferX napisał(a):
    > Panie Otto... chyba cos ci sie miesza....

    Coś mi się wydaje, że to nie mnie sie miesza

    > Korzysc majatkowa jest wtedy jezeli z rozpowrzechniania lub uzywania danego
    programu otrzymujesz gratyfikacje majatkowe...

    Ciekawa koncepcja. Niestety korzyscią jest nie tylko zwiekszenie aktywów
    ale i zmniejszenie pasywów oraz unikniecie zmniejszenia pasywów. Inaczej
    mówiac, jezeli za program musiałbys zapłacić 1000 zł, ale nie zapłacileś
    bo ten program ukradłeś to znaczy, że w kieszeni zostało ci 1000 złotych
    I te 1000 złotych to twoja korzyść majątkowa.

    > Paserstwo jest przestepstwem ktore polega na czerpaniu korzysci majatkowych z
    ukradzionych lub nielegalnych przedmiotow....jakie bedzie mialo odniesienie do
    divxow i mp3 tego nie wiem ale wydaje mi sie ze akurat paserstwo w tym przypadku
    zbyt mocne slowo.

    Paserstwo jest przestpstwem polegającym na nabyciu, pomocy przy zbywniu
    bądz ukrywniu przedmiotu pochodzacego z przestępstwa. Nie ma mowy o
    jakimkolwiek czerpaniu korzyści majątkowych. Zarzut stawiany piratom
    zwykle sformułowany jest w ten sposób, że "przyjeli od nieustalonej
    osoby" - co juz stanowi paserstwo.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine