eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!! › Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
    Date: Wed, 13 Jul 2005 08:39:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <db2d95$5m1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <daunt8$op7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@7...telgam.pl>
    NNTP-Posting-Host: mars.hcz.com.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121237093 5825 212.160.234.129 (13 Jul 2005 06:44:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 06:44:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312337
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na takich niuczciwych sorzedawcow jest bardzo prosty i skuteczny
    > sposob. Wymaga jedynie paru godzin i samozaparcia. Mianowicie stoisz
    > przy stoisku , kasach , punktcie wydawania gwarancji i opowiadasz
    > innym klientom o swoich klopotach i
    > jak Cie potraktowano. Jak zniechcecisz pare osob kupujacych jakis
    > wiekszy sprzet typu lodowka, pralka , telewizor to sami oddadza
    > pieniadze i jeszcze przeprosza. Na pewno sprubuja zastraszenia
    > ochrona i policja. W przypadku ochrony wyprowadzic nie moga- jezeli
    > sila to wzywaj policje i groz zaskarzeniem, a jezeli policja to
    > stwierdz, ze z checia poczekasz - w koncu to co opowiadsz to czysta
    > prawda. Jezeli sklep nie potrafi sie kulturalnie zachowac to nie
    > widze powodow aby samemu byc uprzejmy.

    Tylko, że zgodnie z prawem MM może mi wystawić tyłek do pocałowania.
    Taka jest prawda, że to nasz ustawodawca stawia mnię jako firmę na straconej
    pozycji. Niestety nie wiedziałem o tym wcześniej, ponieważ nie miałem
    problemów z egzekwowaniem gwarancji do tej pory, a z drugiej strony było
    takich sytuacji niewiele.
    Ze strony MM jest to nie w porządku, że w ogóle przyjmują do reklamacji
    sprzęt od firm. Przecież gdybym sam wysłał ten napęd do serwisu to już dawno
    byłoby po sprawie, a tak już 6 tydzień nie mam sprzętu i co najgorsze nie
    wiem kto zawinił czy serwis firmy Lite-On czy też MM. Niewiadomo od kogo
    dochodzić swoich praw.
    Po napisaniu drugiego pisma dość szybko dostałem odpowiedź z MM - w ciągu 3
    dni, a nie 14 jak wcześniej mnie straszono.
    Przekazali sprawę do autoryzowanego serwisu firmy Lite-On. Zobaczymy jak oni
    się ustosunkują do całej sprawy.
    Mogę chyba jeszcze się powoływać na "rękojmię" z K.C. , która podobna jest
    do "niezgodności", ale działa pomiędzy podmiotami gospodarczymi lub po
    prostu dochodzić swoich racji na drodze sądowej z MM, ponieważ ta firma
    przyjmowała ode mnie i wydawała sprzęt.
    Echhhhh.......!
    Czy ci nasi piep...... parlamentarzyści muszą zepsuć wszystko czego się
    dotkną ? :)

    --
    Jacek "Plumpi"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1